زندگی بهتر

حاضرم هر سختی رو تحمل کنم تا به هدفم برسم

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶ ب.ظ


مدت ها بود واسه زندگیم هدف نداشتم،یه هدف درست و حسابی! حالا دوباره دارم به دوران اوج خودم برمیگردم.

دوران تلاش واسه رسیدن به هدف!

باید لذتش رو چشیده باشی تا بدونی دارم از چی حرف میزنم

  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • مریم

نظرات  (۵)

نچشیده‌ام تا حالا.
پاسخ:
عه؟ 
عزیزم شما که با این تحصیلات درخشانت باید آخر هدف گذاری باشی که:-*
برات آرزوهای پر از موفقیت و شادی می‌کنم.
چشیدم که میگم :)
پاسخ:
:)
مرررسی
صبا صبونه بخور جون بیگیری !
پاسخ:
چشم:/
برای ما که غریبه است این حس :))) هدف؟ 
پاسخ:
بشدت توصیه ش میکنم:)
من یه همچین حسی دارم:

http://nikolaa.blogfa.com/post/1576
پاسخ:
متوجه شدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">