زندگی بهتر

هجرت

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

گوگل ارث اومده التماس که جان عزیزت دست از سر من بردار

جایی نیست سرک نکشیده باشم :)) 


شما اگه میخواستین مهاجرت کنین ،کدوم کشور رو انتخاب میکردین؟ 

کدوم شهر؟

و چرا ؟


  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • مریم

نظرات  (۱۲)

بنده اگه این امکان رو داشتم، مهاجرت می‌کردم به شهر خودم و شهریارِ خود می‌بودم
غم غریبی و غربت چو برنمی‌تابم
به شهر خود رَوَم و شهریار خود باشم

هر چند الان تهرانم شهر خودم می‌دونم و هر چی به تیر ماه نزدیک میشم بیشتر دلم تنگ میشه برای تهران
پاسخ:
غم غربت چه کارها که با تو نکرده! 
نه جدی بگو،خوبه نظرتو بدونم :)

+تو امسال دفاع میکنی؟ قبول نیست آقا!
اوکراین، کی اف
دلیلم بخودم مربوطه، اما مطمعنا اگه ببینیش، عاشقش میشی ⁦:-)⁩
پاسخ:
خدایی اونجا دیگه سرک نکشیدم :))
واسه زندگی؟ یا واسه سفر؟
من واسه زندگی منظورمه هااا
دلیلم به خودم مربوطه چی بود حالا؟ :دی
من که هیچ‌جا نرفتم. از روی گوگل ارث نظر بدم؟ :دی 
سوئیس :دی
دلیل خاصی ندارم. ولی سوئیس کشور آرومی به‌نظر میاد. 
پاسخ:
منم نرفتم خو
از روی دانسته ها و شنیده ها و گوگل :))
سوئیس خیلی طرفدار داره:)
اگه میشد انتخاب کرد کجا به دنیا بیام احتمالا یکی از شهرای خوب المان یا سوییس رو انتخاب میکردم... آلمان بخاطر طبع مردمش که اهل کار و جدی تر هستن سوییسم بخاطر استانداردای بالای زندگیشون و تقریبا دخیل نبودن سیاست تو زندگیشون :)
پاسخ:
آلمان خیلی خفنه،برلین خیلی هم دلبر و تمیزه!!  
آره آلمانیا از دانشجوی دکترا روزی ۱۲ تا ۱۴ ساعت کار میکشن :دی

سوئیس خیلی ایده آله
خب واقعاً من دلیلی نمی‌بینم از ایران برم.
قاطعانه می‌تونم بگم در حال حاضر هیچ دلیلی برای مهاجرت ندارم.
تنها دلیلی که می‌تونه منو تو یه شهری (حالا هر جایی! اصلاً تو بگو قطب شمال)، پابند کنه عشقه! نیاد اون روزی که عاشقِ یه سرخپوست تو قبیله‌ی آدمخوارها بشم :دی

بعید نیست حداد برای ماموریت بفرستدم تاجیکستان و افغانستان :)))
پاسخ:
با بی عشقی باید چیکار کرد؟!
تاجیکستان خوبه،بگو بفرسته
واسه زندگی... پرسیدی برای زندگی، منم سوژه هدف برای زندگی گفتم
پاسخ:
آها،عجیب بود آخه،شک کردم
بنظرم میرسه عصبانی هستی دکتر؟چرا؟ :))
فکر می کنم من اگه بخوام مهاجرت کنم اولویتم اینه که اون مکان سرد نباشه در عین حال هی هم آفتابی نباشه-چون به هر دو حساسم و بیمار میشم:دی- بنابراین انگلستان یا هر جای ابری دیگری که سردم نی!
پاسخ:
به به چه لوکس:دی
پاریس. چون هنر رو دوست دارم. چون برادران لومیر با دستگاه سینماتوگرافشون اونجا بودن...
پاسخ:
وای پاریس،با اون کوچه ها و کافه هاش :) نایس چویس
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خب بهتره اول یه سر همه جارو ببینیم، بعد تصمیم بگیریم کجا دوست داریم زندگی کنیم:))
    پاسخ:
    عه؟که اینطور:)))
    از دست این سوئیسی ها عصبانی بودم... اومدم کی اف، الان خوبم ⁦;-)⁩
    پاسخ:
    همون کی اف بمون دکتر که هم واسه خودت بهتره هم ما :دی
  • هلن پراسپرو
  • ژاپن

    توکیو

    تنها دلیل منطقیشم میتونه این باشه که دوست دارم جزو همون سیل جمعیتی باشم که دسته دسته میرن تو مترو و میان بیرون.

    شایدم دوست دارم از صبح تا شب کار کنم بعد شب برم یه کافه مانگا، با دویست ین تا صبح قهوه بخورم و مانگا بخونم. شبم همونجا گز کنم.

    البته، دبیرستان های ژاپنم که جای خود دارن. یکی از فانتزیام همیشه رییس شورای یه مدرسه حسابی شدن بود.

    پاسخ:
    چه جااالب

    داشتم کامنتای اینجا رو می‌خوندم رسیدم به کامنت جولیک! نمی‌خواست سرد باشه ولی قرعه‌ش به کانادا افتاد. جالب بود یهو :)

     

    من دلم می‌خواد یه جا برم که انگلیسی حرف بزنن. بیشتر بیشتر دلم می‌خواد که بریتیش حرف بزنن که هر روز از حرف زدنم لذت ببرم لااقل:)) اما کشورای انگلیسی زبان گرونن. اما ازون‌جا که این خیال‌پردازیا رویاست، می‌گم انگلستان. دلایلم هم زیاده. من شمالیم، دلم بارون زیاد می‌خواد. این اولیش. بعدشم چون گیاهخوارم اوضاعش خوبه از این لحاظ. زبان هم که گفتم. کلاً انتخاب خیلی ایده‌الیه (اگه مشکلاتشون برای خروج از اتحادیه اروپا رو درنظر نگیریم!!) اما اگه شرایطش پیش بیاد می‌رم آلمان :| بخاطر هزینه‌ها و دانشگاه رایگان و ارزون و اینا.

    پس به ترتیب انگلستان، آلمان و اگه اینا نشد، هرجا که شد:))

    پاسخ:
    الان من خودم دیگه جا برام مهم نیست. فقط میخوام برم
    امیدوارم تو هم جایی باشی که دوست داری و دل خوش باشی به زندگیت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">