زندگی بهتر

کنترلینگ!

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ب.ظ


یکی یه حرف نامربوط بهم زد، میتونستم جوابشو بدم اما گفتم ولش کن! این بچه ست، حالا یه چیزی گفته! 

کاش میتونستم در برابر همه همینطور رفتار کنم...


# آقای_فیروزی 

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • مریم

نظرات  (۵)

  • قالب بلاگ رضا
  • ولش کن
    پاسخ:
    -_-
    مدتی میشه تو باغچه کاشتیمش، اما سبز نشده هنوز :D
    پاسخ:
    بله،به سختی سبز میشه! 
    کارت درست بود
    پاسخ:
    -_-
    همون پسره که تحویل نگرفت و قرار بود براش جزوه ببری؟! 
    من هنوز فکرم درگیر اونه ⁦:-)⁩)
    پاسخ:
    نه :))
    اون داستان تموم شد دیگه :))

    من کلاً چه بتونم جواب بدم چه نتونم، جواب نمیدم. فکر کنم یا کلاً نمی‌تونم جواب بدم یا نمی‌خوام جواب بدم :| [تفکر عمیق]
    پاسخ:
    کلا جواب نمیدی تو ! 
    ولی نمیدونی میتونی جواب بدی و نمیدی؟
    یا کلا نمیتونی جواب بدی؟
    [تفکر عمیق تر]
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">