زندگی بهتر

خوشحال میشم بهم ایده بدید :)

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

یاسمن بعد از 9 ماه برگشته ایران و قراره این هفته همدیگرو ببینیم.قبل از رفتنش یه جشن گرفت که نمیدونم عروسی بود یا گودبای پارتی یا چی که من نرفتم.خودم دوست نداشتم برم.با اینکه یاسی رو دوست داشتم اما انگار از بودن تو جمعی که برام غریبه بود معذب بودم . فقط خودمو دعوت کرده بود،بدون خانواده! دردسر های رفت و آمدش و اینکه قطعا مراسم تا نیمه های شب طول می کشید و من اون موقع شب چطور میخواستم برگردم ،جای بسی تفکر داشت.ضربه ی آخر رو پیشنهاد یاسمن زد که گفت شبش بیا خونمون و فردا برو! دیگه خیلی بهم برخورد و جای هیچ شکی برای نرفتنم باقی نموند.
ولی همین منی که دارم اینجوری میگم وقتی یاسمن از ایران رفت نشستم زار زار گریه کردم.چون بینمون یه پیوند عاطفی برقرار شده بود و منم آدمی نیستم که از کسی دلخور باقی بمونم.

یه مقدار پول کنار گذاشتم که براش کادو بخرم.با خودم فکر کردم که چطور میشه یاسمن رو خوشحال کرد.تصمیم گرفتم یه کوله پشتی چرم کوچولو بگیرم و توش یه سری چیزا بذارم.از جمله یه کتاب،یه عروسک کوچیک و خاص یا یه مجسمه ی فانتزی،یه بسته پاستیل و یه لباس 
فعلا اینا به ذهنم رسیده ولی خیلی کمه و باید براش وقت بذارم ببینم چی میشه به این لیست اضافه کرد.

دوست داشتم یه آلبوم از عکسامون براش درست کنم اما متاسفانه ما اصلا آدمای عکس بگیری نیستیم و اون سه چار تا عکسی هم که داریم ضایعست و ارزش چاپ کردن نداره :دی



  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • مریم

نظرات  (۷)

پیشنهاد من: کیف
توش دستکش چرم، دفتر یادداشت جلد چرم، یه روان‌نویس، کیف پول
پاسخ:
یعنی اینا رو اضافه کنم به چیزایی که خودم میخواستم بخرم؟ ورشکست میشم که! کلا اونا رو هم نخوام بخرم باز این چیزایی که تو گفتی ورشکست کننده ست.ولی کیف پول ایده ی خوبی بود واقعا،مرسی

من خودم بهم یکی از این جعبه موزیکال ها هدیه بده خیلی خوشحال میشم.

http://shahreketabonline.com/products/117/89397/موزیکال_باکس_خارجی

پاسخ:
مرسی ولی من نمیتونم چیزی که خودم دوستش ندارم رو به کسی هدیه بدم.خصوصا وقتی کاملا تردید دارم اون فرد هم خوشش بیاد :)
جعبه موزیکال از این چوبی دستی ها... 
جای آلبوم یه عکس که توش صدای خنده باشه رو قاب کن... 
پاسخ:
مرسی از پیشنهادت اما جعبه ی موزیکال برام معنی خاصی نداره :) 
و اما عکس،پیشنهاد خوبیه،ولی متأسفانه ما عکس درست و حسابی نداریم.خیلی ضایعست عکسامون،آبرو برامون نمیمونه جلو شوهرش :)
منم تازه از خارج برگشتم، گودبای پارتیمم یادته نیومدی؟ ⁦:-D⁩
الان بیا یه سر ببینم ⁦:-)⁩
پاسخ:
:)))))

باحال بود :دی
ولی این کارا رو من جواب نمیده :))

اهل بدلیجات هست؟((:
پاسخ:
آره،بدلیجات ظریف دوست داره :)
اینم بررسی میکنم،مرسی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • با شناختی که ازش داری، ببین چی بعد از این همه وقت که داره برمیگرده خوشحالش میکنه!
    پاسخ:
    دقیقا به همین دلیل نمیخوام براش طلا یا وسیله ی خونه و تزیینی بخرم :)
    ازین جعبه موزیکالا بگیرید براش... D:  :D
    بابا وسیله به این فانتزی و قشنگی! هم دکوریه هم کاربردی. چجوری ممکنه معنی نده؟ :/

    پیشنهاد من: مچ بند سلامتی miband2 . البته اگه تا الان نگرفته باشه!
    پاسخ:
    :)))
    خیلی بیخوده ولی! هر چی ازش تعریف کنین من جذبش نمیشم!
    وای این مچ بنده رو یکی باید واسه خودم بگیره که !چند مدتیه تو کمین خریدنشم :دی
     عمراً وقتی خودم هنوز ندارمش واسه کسی بخرمش :| 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">