زندگی بهتر

برای سعدی

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

آدم بعضی از شعرای سعدی رو که میخونه دلش میخواد از شدت عشق همون وسط غش و ضعف بره،بعضی شعراشم یه جوریه که بعدش باید داروی ضد افسردگی خورد.

اگه تا حالا سراغ شعرهای سعدی نرفتید که نصف عمرتون بر فناست.منصور ضابطیان یه پادکست درست کرده به اسم" سلام آقای سعدی" میتونین از کانال تلگرامش دانلود کنید و اطلاعاتتون رو درباره ی سعدی بالاتر ببرید.کلا پادکست حال خوب کنی هست،پیشنهادش میکنم.

من با اینکه سعدی رو خییییلی دوست دارم و هیچ شاعری برام مثل اون نیست اما آرامگاهش رو دوست ندارم.حس مردگی بهم میده.انگار وقتی میری اونجا سعدی معذب میشه!! 


+ یه زمانی اردیبهشت ماه، وقتی تو پیاده رو های شیراز راه میرفتی همینجوری از بوی بهار نارنج مست میشدی،امسال بهار رو درختا نیست،نه اینکه از اول نارنجا شکوفه نداده باشن،نه! یه عده آدم بیخود و خودخواه ریختن بهارنارنجا رو چیدن که بریزن تو چایی یا باهاش مربا درست کنن.


++ لینک کانال تلگرام منصور ضابطیان: mansourzabetian@



خیلی بی ربط نوشت: دوستم زنگ زده میگه مریم میای بریم بازی بارسا و رئال ببینیم؟اصلاً تصورشم سخته من بشینم کنار یه دختر فوتبال ببینم! فوتبال دیدن فقط با پسرا میچسبه:دی

  • ۹۶/۰۲/۰۴
  • مریم

نظرات  (۴)

واقعن وقتی توی اینستا درباره ی بی ملاحظگی بعضی مردم و چیدن بهارنارنح ها خوندم ناراحت شدم. 
دیگه آدم با چه انگیزه ای پاشه اردیبهشت بیاد شیراز واقعن؟
پاسخ:
:(
همه جا خوشکله،هوا خیلی خوبه ولی چندان معطر نیست.پیاده رو بلوار دانشجو،اون سمتی که کنار باغ ارم هست رو من دقت کردم یه دونه بهار نارنج ندیدم!!!! 
حالا رفتی بازیو دیدی؟؟ ⁦:-)⁩))
پاسخ:
نع عامو :))
کاش زودتر میگفتی ، میومدم شیراز ⁦:-)⁩
حالا هی تعریف کن از اردیبهشت شیراز و اب و هوا و بوووی خیابونا و...  ⁦:-\⁩
منم که نمیدونم چطوریه... ⁦:'(⁩
پاسخ:
شما که فعلاً پات گیره،لااقل من یه کم تعریف کنم از اینجا، روحیه ت باز شه:)))
من به این نتیجه رسیدم که شیراز رو هفته ی آخر فروردین باید دید. اون موقعست که برگ درختا هنوز سبز روشنه، گلا خوشبو هستن و همه چی رویاییه :)
نه اصلا نمیدونی شما:))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سعدی جان همه جور شعری داره!
    فوتبال فقط با پدرها می چسبه^__^
    پاسخ:
    بله در جریانم :دی
    جنس مذکر کلاَ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">