زندگی بهتر

فک کردم از شر دایانسفال* راحت شدم ولی....

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

از اون جایی که دیشب دیر خوابیدم امروز صبح نتونستم زود بیدار شم و درس بخونم.درس نخونده هم نمیشه رفت سر کلاس.یه کم هم روحیه م مناسب نبود،بخاطر همین پیام دادم به همکلاسیم که به استاد بگه من حالم خوش نبوده و نمیام کلاس و عذرخواهی کنه از طرف من!

کلی هم خوشحال بودم که آخ جون،نمیرم،از شر این جلسه خلاص شدم! 

چند دقیقه مونده به ساعت شروع کلاس،دو تا از همکلاسی هام بهم پیام دادن. یکیشون نوشته بود من مریضم نمیتونم بیام کلاس،اون یکی هم فقط اطلاع داده بود که نمیاد.(من نماینده ی کلاسم،بخاطر همین بهم اطلاع میدن)خیلی تعجب کردم،  لعنت به این شانش! یکبار در طول ترم میشه همچین کاری کرد،اونم به فنا رفت

فقط موند یک نفر که قطعاً واسه یه نفر کلاس تشکیل نمیشه

اون همکلاسی که گفته بود مریضم وقتی می بینه اوضاع اینجوریه پامیشه میره کلاس.استاد میاد درس رو شروع میکنه ولی معلوم میشه اون دو نفر درس نخوندن.بخاطر همین کلاس رو کنسل میکنه و الان هر چهارتامون مجبوریم فردا درس خونده و حاضر و آماده بریم کلاس و بابت گندکاری امروزمونم توضیح بدیم :/



+حالا فک نکنین ما اهل  درس نخوندن و غیبت کردن و پیچوندنیم.جرات چنین کاری نداریم.دیروز خیلی ازمون کار کشیدن.خستگی دیروز این اتفاق مسخره رو رقم زد


*دایانسفال بخشی از مغز هست که قرار بود امروز سرکلاس در موردش صحبت کنیم!

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • مریم

نظرات  (۴)

:)
پاسخ:
:)
⁦:-)⁩)
صبح زود برو کله پزی، یه گوشت و پاچه و زبون بزن،، بعدش دایانسفال گوسفند رو ببر سر کلاس ⁦:-)⁩))

پاسخ:
:)))
ما تو کار گوسفند نیستیم.فقط انسان!  
  • بلاگر کبیر ^_^
  • :) چه دخملای خوب درسخونی اصن :)
    پاسخ:
    خیییلی :)))
    اصلا شما ۳ بار پشت سر هم میتونی تند سریع بگی دیانسفال دیانسفال دیانسفال :P
    پاسخ:
    داینسفال اسم خیلی راحتیه که
    باید بیای بقیه ی اسما رو ببینی:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">