زندگی بهتر

آخرش یه روزی از ترس می میرم

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ق.ظ

با اینکه به اندازه ی ربع قرن سن دارم اما هنوز نتونستم با مسئله ی ترسم کنار بیام.ترس و تحریک پذیری من از نوجوانیم شروع شده،شونزده سالم که بود اوج گرفت،یکسال بعدش خیلی کم شد و نوزده سالگی یهش غلبه کردم.این سالهای اخیر هم خوب بودم اما الان چند ماهه دوباره شروع شده.گریه م میگیره از این همه ترسو بودن...

امشب تو اتاقم توی خوابگاه تنهام.اتاق هم کاملاً تاریک نیست.خوابم نمیبره،چشمامو میبندم،رو به دیوار خوابیدم،یهو احساس میکنم یکی میخواد از پشت سرم دستاشو بذاره رو گردنم.برمیگردم پشت سرمو نگاه میکنم،پشت به دیوار میخوابم.چشمامو می بندم،این دفعه صدای نفس کشیدن یکی که خوابه میاد. خیلی واضح! پا میشم میشینم تو تختم،دور و برمو نگاه میکنم،چار تا قطره اشک میریزم،بعد میرم سراغ گوشی تا حواسم پرت شه! 

فردا به این حالت هام میخندم ولی واقعیت اینه که من درگیر این مسخره بازی هستم.یه اشتباه خیلی بزرگم این بود که فیلم آنابل رو دیدم.اون دست سیاه با ناخن های بلند و شیطانی ولم نمیکنه.یه بار پامو میگیره،یه بار گردنمو...

آخ که فردا کلاس دارم و قبلش هم باید درس بخونم.ساعت دو نیمه و خواب شبم  داره تباه میشه:(




  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • مریم

نظرات  (۱۰)

  • قالب بلاگ رضا
  • خخخ
    از چی میترسی؟
    پاسخ:
    :/
    توضیح دادم که!
    منم الان تو یه اتاق تاریک نشستم!!!
    و کمی میترسم

    دوسه خط اول پستو خوندم ادامه ندادم!!!!فردا کلاس دارم باید بخابم!
    پاسخ:
    الهی:)
    ببخشید :))
    توصیه م اینه که وقتی فیلم ترسناک میبینی بعدش از کانال honest trailers یا cinema sins ببینی مسخره ش کرده ن، رو من جواب میده:دی
    پاسخ:
    فکر بدی نیست! مرسی
    من فقط همین یه دونه فیلم ترسناک رو دیدم!
    اما میدونی،من قبل از دیدن این فیلم هم بهونه های دیگه ای واسه ترسیدن داشتم
    آنابلو دیدم یه جاهایی واقعا ترسناک بود
    به نظرم برید تو دل ترس تا ترستون بریزه

    پاسخ:
    چجوری برم تو دل ترس؟ مثلاً فیلم ترسناک ببینم؟نمیتونم همچین ریسکی بکنم
    آدم تنهایی تو خوابگاه آنابل می‌بینه؟ :|
    پاسخ:
    آنابل رو که شش هفت ماه پیش دیدم.البته همون موقع هم که دیدم هم تنها بودم هم شب بود.وسطای فیلم با خودم فکر کردم که دیگه ادامه ندم و نصفه ولش کنم.اما باز گفتم نه من باید تا آخر ببینمش تا فیلم به یه جایی برسه و واسه من معلوم شه که این ترس بیخوده!!! تصمیم گرفتم بدون صدا ببینم فیلم رو. بعد فهمیدم ۹۰ درصد ترسناک بودن فیلما بخاطر  موسیقی متنه! اما به هرحال اون صحنه ها اثر خودشو تو ناخودآگاهم گذاشته
    عمر کوتاه هم مزیت های خودشو داره!
    پاسخ:
    بله صد البته، جناب بمب انرژی منفی
    خواهش میکنم، 
    پاسخ:
    😜
    یکی از مشکلات خیالپردازی هم همینه. که ذهن آدم طوری رشد می‌کنه، که می‌خواد با هروسیله‌ای یه‌خیالی بسازه و یه داستانی در بیاره. گاهی اینطوری ترس ایجاد میکنه گاهی وقت آدم رو می‌گیره و مشغول می‌کنه. کلا کنترلش خیلی سخت میشه... 
    تا حالا این‌جوری یادم نیست صدای نفس زدن رو بشنوم و اینا... کلاً هنوز محسوس نیستن تصوراتم. خیلی ترسناکه اینطوری :/
    پاسخ:
    آره واقعاً، من توی تاریکی میتونم از یه سایه یا مثلاً از یه لباس که به چوب لباسی آویزونه موجودات خیالی بسازم:))
    همیشه هم اینجوری نیستما،ولی گاهی پیش میاد
    یاد اون ماجرای گوشه بالای سقف افتادم، تصورت کردم، دوساعت خندیدم ⁦:-)⁩)))
    پاسخ:
    وای اونو یادم رفته بود :)))))
    دوباره یادم انداختی
    واقعاً که:/ خنده هم داره والا،من خودمم میخندم :))
    خدایی آنابل ترسناک نبود. خدایی میگم. اونطوری که بقیه میگن و فلان بود و اینا نبود واقعا. 
    پاسخ:
    خب هر کس تا یه حدی گنجایش ترس داره،واسه شما نبوده ولی من ترسیدم،مخصوصاً تو اون شرایطی که داشتم میدیدمش،خوابگاه،تنها،شب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">