زندگی بهتر

آرام و سپید

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ
                         

تا اینجا که تعطیلات حسابی خوش گذشته و من انتقاممو گرفتم و تا تونستم فیلم دیدم و خوابیدم و کتابایی که دوست داشتمو خوندم.فردا هم اگه هوا خوب باشه سیزده رو به در می کنیم و بعد مصیبت من که همانا درس خوندن و ویس گوش دادن و جزوه نوشتنه شروع میشه.چقد ساده بودم من،هم کلاسیم سه جلسه جزوه بهم انداخت و منم گفتم بیست روز تعطیلم که،مینویسم بره.نمیدونستم این بیست روز به سان دو روز میگذره :))

دیروز رفته بودیم کوه.اون بالا یه سکوتی بود حاضر نبودم با هیچی عوضش کنم.فقط صدای نفس کشیدن خودمو می شنیدم.بالا رفتن از کوه آدمو آروم و صبور میکنه.اگه میشد هفته ای یه بار برم کوه خیلی خوب بود.عکسایی که گرفتم رو اینجا ببینید. چند تا فسیل پیدا کردم.ولی با خودم نیاوردمشون خونه،گذاشتم همونجا باشن.همین که می بینی چند هزار سال پیش اینجا دریا بوده قشنگه :)



  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • مریم

نظرات  (۷)

از عکسا که معلوم بود خیلی خوش گذشته ⁦:-)⁩
همیشه روزایی که خوش میگذره بسان برق و باد میگذره ⁦:-\⁩
ایشالا بقیه شم خوش بگذره
پاسخ:
آره خوب بود :)
آره دیگه ،مهم اینه که خوب بگذره حتی اگه مث برق و باد باشه :) ممنون
این هدر جدیدت خییییییییییییییییییلی آرومه
خیلی!!!

عکساتم دارم دانلود می‌کنم ببینم چه قدر هنرمندی :دی
پاسخ:
آبی رنگ آرامشه،هر موقع خواستی میتونی بیای وبلاگم ریلکس کنی و بری :دی
البته فقط هدرش آرومه،پستا اکثر وقتا نا آرومه :)))

بسی خوشگل بودن عکسات :)
پاسخ:
معلوم شد هنرمندم :))
نوش جان
  • بلاگر کبیر ^_^
  • هممون ساده بودیم >_<  من فکر میکردم حالا کلی مونده از تعطیلات. اصلا دیروز که فهمیدم امروز سیزده به دره شوکه شدم :/

    من هم عاشق بالا رفتن از کوهم که بشینم بقول تو فقط صدای نفس خودمو گوش بدم.به شرط اینکه یه بالگرد منو ببره بالا و برگردونه ^_^

    عکسا بی نظیـــــــــــر بودن.... وای خیلی خوب بودن... آیا اونجا لرستان میباشه؟؟؟
    اون سوکسه خیلی دلبر و عشق جان بود برا خودش:)
    جریان فسیل هم یه چیز عجیب جالبی بود واقعا :)
    اون گلا هم که.... فتبارک الله :)
    پاسخ:
    من هنوز هم هیچ اقدامی واسه جزوه ها نکردم،خدا به داد همه مون برسه:/
    ای تنبل:)) بلاگر کبیر شیرازی میباشه؟:دی
    قابل شما رو نداشت،خوشحالم خوشت اومده:) نه استان فارسه ؛-)
    آره گوره خری بودنش جالب بود سوسکه
    :)

    عکساتون قشنگ بود، دیگه تکرار نشه !
    پاسخ:
    هم ای کاراااته که توو دلوم نمیری 
    کوه،هرکسی رو نمی‌گیره اما اگه بگیره دیگه ول نمی‌کنه...
    پاسخ:
    من از بچگی کوه زیاد رفتم ولی منظم و با برنامه نبوده،تفریحی بوده بیشتر
    آره یه حسی میده به آدم که خیلی ارزش تکرار شدن داره:)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • شیرازی نمیباشه :)
    پا به ماه میباشه ^_^
    پاسخ:
    :))
    در جریان پا به ماهگیش هستم:) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">