زندگی بهتر

آخرین پست ۹۵

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

۹۵ لعنتی داره تموم میشه.فقط خدا میدونه و خودم که چه سال سختی داشتم.پر از بغض و گریه.خیلی زور زدم حالم خوب باشه و خودمو از زمین بلند کنم.بعضی وقتا از مشکلاتم فرار کردم،گاهی تسلیم شدم و گاهی هم جنگیدم.مشکلاتم به درسم که اولویت زیادی برام داره لطمه زد.به اعتماد به نفسم هم همینطور.با هیچکس درباره شون حرف نزدم،سعی کردم ولی نشد.فقط گهگاهی وقتی با هم اتاقیم شهرزاد صحبت میکردم میدیدم مشکلاتمون تقریباً مشابه هم هستن.ولی راه حل پیشنهادی دوتامون فرار و نادیده گرفتنشون بود.

میدونم که اتفاقاتی که امسال برام افتاد بدترین اتفاق عمرم نبودن.میدونم بدتر از اینا در انتظارمه،از دست دادن ها و رفتن ها و غصه ها و شکستن های زیادی هستن هنوز...

۹۵ رو خودم بد شروع کردم،بی انگیزه و بی برنامه و بی انرژی، مشکلات شخصی و خانوادگی هم دامن زد بهش.

ولی ۹۶ رو خودم میسازم.باید مشکلاتمو حل کنم.باید یه کاری واسه خودم بکنم،نیاز شدیدی به انرژی مثبت دارم.اگر کسی ظاهر زندگیمو نگاه کنه فک میکنه خیلی مثبت و خوشم.ولی اینا همون تلاش هاییه که دارم واسه بهتر شدن میکنم.

ولی امید دارم به آینده.....


  • ۹۵/۱۲/۳۰
  • مریم

نظرات  (۷)

ان شالله سال 96 دلتون آروم و شاد بشه 
پاسخ:
خیلی ممنونم:)
پست به این خوبی و محکمی نوشتی، آخرش میگی حالم بده؟!
پاشو دونخ ماربورو بزن، خوبی باباااا ⁦:-)⁩)
ایشالا همه چی طبق خواسته هات درست میشه. همیشه هم حالت مثل صحبتات و خنده هات و (دل درد گرفتنا) خوب خوب باشه 😊😁💐
⁦:-)⁩
پاسخ:
خب بد بود واقعاً :)) ولی آره،ادیتش میکنم،چه وضعشه؟ :))
من اصلاً نمیدونم ماربورو چیه،چرا این چیزا رو یاد بچه میدی دکتر؟:))))
ممنووونم، ایشالا...مرسی بخاطر این دعای خوب:)
سالی سرشار از تجربه های خوب برات آرزو می‌کنم
سال نو مبارک
پاسخ:
ممنونم شباهنگ جان،سال نو شما هم مبارک:)
زندگی بدون فراز و نشیب که مزه نمیده اصلا!
95 با همه مزخرفاتی که رقم زد برامون تموم شد و رفت...
سال نو هم ایشالا با همت خودمون خوشگل باشه و مبارک.
پاسخ:
اتفاقاً خیلی هم خوشمزه ست :))
آره واقعاً خوب شد تموم شد.
ایشالا :)
سال نوت پیشاپیش مبارک عزیز
پاسخ:
ممنونم،سال نو شما هم همین الان مبارک:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • 96 خوبی بسازی:)
    پاسخ:
    منتظر اتفاقات خوب میمونم :)
    :-*
  • بلاگر کبیر ^_^
  • یه سال عالی منتظر نشسته تا تو برا خودت اونجوری که میخوای بسازیش...
    خواننده ی موفقیت هات باشیم الهی :)
    پاسخ:
    دقیقا خودم هم دارم به همین فکر میکنم 
    مرسی از کامنتت انرژی گرفتم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">