زندگی بهتر

نفس کشیدن سخته

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ

پزشک معالج مهناز افشار گفته بیماری ایشون حمله ی قلبی نبوده و اسپاسم عضلات قفسه ی سینه ست.

من الان یه مورد مشترک با یه سلبریتی دارم:)) 

البته اگه مهناز افشار رو سلبریتی حساب کنیم :دی

اما خب کار من دیگه به سی سی یو نکشید و دکترم حتی دارو هم تجویز نکرد.فقط با زبون بی زبونی گفت بدبخت! بیچاره! انقد اضطراب نداشته باش!

نمیدوووونه که!


+ درود خدا بر ایندرال ۱۰

++ دکتر گفت تعادل سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیکت به هم خورده :( باید زود خوب شم

  • ۹۵/۱۱/۱۵
  • مریم

نظرات  (۳)

زود خوب شو. 
[بوس]
پاسخ:
خوبم:)
امتحانام تموم شد ^_^
هروقت بهتر شدی، یه امضا به ما بده خانوم. ⁦:-)⁩
پاسخ:
شما بودی امضا میخواستی؟
خوب خوبم:)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • خدا حال همه رو خوب کنه.
    با استرس و اضطراب هیچی درست نمیشه.
    پاسخ:
    ایشالا
    استرس تا یه حدی خوبه،ولی من کارم از استرس گذشته بود.یکی دیگه از همکلاسیام هم مث من مریض شده بود. زده بود به کلیه ش:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">