زندگی بهتر

گاهی با خودم فکر میکنم ارزشش رو داره ؟

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

دوست دارم فردا که از خواب بیدار میشم سال 95 تموم شده باشه...

  امسال بیش از حد توانم استرس کشیدم :(

  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • مریم

نظرات  (۴)

چشم بهم بزن تموم میشه
میخوای دوکیلو شو بده من بکشم. من جا واسه استرس دارم ⁦:-)⁩)
پاسخ:
این دلداری دادنا فایده نداره :دی
اتفاقا الان داشتم کامنت میذاشتم که نکن ای کارا رِ :))

  • گمـــــــشده :)
  • چیزیش نمونده که خانوم
    حداکثر یه ماه
    اسفند که عملا جزو 96 محسوب می شه
    :))
    پاسخ:
    متاسفانه قدرت مثبت نگریم رو از دست دادم!! 


  • داداش مهدی
  • عه! اینجوری خب قدر 96 رو نمیدونید که!‌
    پاسخ:
    صبر می کنیم 96 بیاد.
    اگه قول بده شبیه 95 نباشه قدرشو میدونم :)
    اوهوم :( نود و پنج به صورتِ عجیبی پر استرس بود :| 
    پاسخ:
    بفرمایید،اینم شاهدش :)
    من الکی حرف نمیزنم که ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">