زندگی بهتر

آیا این درسته؟

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

بیایید قول و قرار های عاشقیمان ، خشم و نفرتمان ، غم و غصه ی دیرینه مان ، تزلزل شخصیتمان ، شکست های دیروزمان ، دوست داشتن شوهرمان ، فلانی تولدت مبارکمان ، دوست داشته شدنمان ، احساساتمان به فردی که عکسش را پروفایلمان گذاشته ایم ، سلام ، تبریک و تسلیتمان را موضوع استاتوس واتساپ نکنیم !


بیشتر از همه ، این لاو ترکوندن هاست که اذیتم میکنه.بله شما خوشبختی،در عشق غوطه وری،شوهر جانت رو بوسه بارون میکنی،زندگی قشنگ امروزت رو مدیون اونی،قبل از او نمی دونستی خوشبختی چیه...

لابد مامان و بابات شکنجه ت میکردن

جنبه داشته باشین بابا

بعضی ها هم عکس شوهره رو میذارن پروفایل.من واتساپمو باز میکنم همش عکس شوهرای ایناست.


فقط من با این مورد مشکل دارم یا رو اعصاب شما هم هست؟

  • ۹۵/۱۱/۰۱
  • مریم

نظرات  (۱۴)

اینا که خوبه
مورد داشتیم تولد هر کی از فک و فامیل میشده عکسشو گذاشتن پروفایل
و بدترش هم اینکه چن وقت پیش فامیلشون مریض شد و عکس اون فامیل شد پروفایل


ینی ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه...هر چیزی یه کاربردی داره بالاخره
پاسخ:
وای خیلی رو اعصابن
دم به دقیقه هم عوض میشه
من واسه خودشون نگرانم بیشتر
حالشون واقعا حوش نیست
:-))))
آخ آخ،، راست میگی. هرچند، یه چیزو میدونی که؟ اینایی که جمله های استاتوس و عکس پروفایل عاشقانه و در وصف یار میزارن، حتما توی رابطه شون مشکل دارن. 

اما... مگه اینجا کسی واتس اپ هم داره؟؟!!! :-))
پاسخ:
حالا امیدوارم مشکلی نداشته باشن ولی کسی که انقدر وابسته ست یه روزی خواه نا خواه مشکل هم به هم میزنه

اوه یس... واتسااااپ؟؟؟؟!!!! نههههههه :))
  • داود شاکری
  • خواستم منم باهاتون همدردی کنم. یاد بچگی ها میوفتم. وقتی کوچیکتر بودیم بعضیا دوست داشتن یه کارایی بکنن که حرص بقیه در بیاد مثلا می گفتن: ببین من دوچرخه دارم تو نداری. ببین بابای من ماشین داره شما ندارین. ببین من بستنیم کاکائویه مال تو نیست. ببین من نُمرَم از تو بالاتر شد. اینا دقیقا همون آدم ها هستند. مدل ذهنیشون تغییر نکرده و فقط مصداق هاست که تغییر کرده.
    پاسخ:
    آره جدی ،همونه! 
    به قول دکتر میم یه جورایی کمبود طرف رو نشون میده
    به هر حال مایه ی تاسفه 
    اعصاب منم هس.
    یا اینا که عکس بچه شونو میذارن عکس پروفایلشون:دی رو اعصاب نیست این البته بیشتر گیج کننده س. یهو تو کلاس دانشجویان موسسه فلان میبینی یه پسر چارساله شیطون پی ام داده با سلام و خسته نباشید استاد لطفا اسلاید های مبحث فایروال را پیوست کنید . :))
    پاسخ:
    :)))))
    این دیگه خیلی بامزه بود 
    رو اعصاب منم هست
    ولی تا بخوای چیزی بگی میذارن به حساب حسادت
    پاسخ:
    آره بابا نمیشه که چیزی گفت! صد جور برچسب میچسبونن به آدم 
    دهن ما از هر طرف سرویسه :/
    بگم به قول دکتر میم مگه کسی اینجا واتس اپ داره؟!  
    شاید باورتون نشه ولی من فکر میکردم فقط منم که از اینا بدم میاد فکر میکردم مشکله منه. اکثر دوستان که ازدواج میکنن عکس شوهراشونو میذاشتن. منم میگفتم خب عزیزم یا عکس دو نفره بذارید یا نذارید اعصابم خورد میشه وقتی میبینم تو لیستم چندتا پروفایل نره غول دارم :D حالا البته الانا یکم از اون زاویه که نگاه میکنم با خودم میگم حالا مشکلی نیست آدم عکس شوهرشو بذاره ولی خب دیگه این جملات و استیکرای بوس و ماچ و اینا یکم غیر معموله واقعا! 
    پاسخ:
    اینجا کسی واتساپ نداره! :دی
    از کدوم زاویه نگاه میکنی که می بینی مشکلی نیست آدم عکس شوهرشو بذاره پروفایل؟ بگو ما هم از همون زاویه نگاه کنیم خب :))
    فک کن طرف عکس 3در 4 شوهر سیبیلوشو میذاره ! من از هر زاویه ای که نگاه کنم نمی تونم بپذیرم !

    خب شما از این زاویه نگاه کن که مثلا وعکس شوهر و گذاشته بگه من شوهر دارم لطفا مزاحم نشید :D یا مثلا ببین شوهر من از شوهر تو خوشگل تره :D یا مثلا شوهرمو ببین چه خوشگله تو شوهر نداری؟!  
    سخت نگیر دختر:)
    پاسخ:
    وااااا!!!!!!!!!!!!!!!! 
    اینا مشکل نیست؟
    میشه چند تا اختلال شخصیتی از تو همینا در آورد! 
  • پرتقالِ دیوانه
  • رو مخ منم هست این قضیه
    پاسخ:
    خداروشکر من تنها نیستم ! 
    آخ آخ! اصلن درکشون نمیکنم! بعد مثلن طرف قربون صدقه های تخت خوابی رو میذاره استاتوس!! بی خیال بابا! رو اعصابن عجیب!!
    پاسخ:
    مثل اینکه یکی و دو تا هم نیستن این مدل آدما،اپیدمی شده انگار!  
  • منتظر اتفاقات خوب
  • اصلا نمی فهمم چی شد که اینجوری شد؟! کی اینارو بهمون یاد داد؟! بالاخره از یه جایی شروع شد دیگه:/
    پاسخ:
    کسی یاد نداده،مطالعه مون کمه،روز به روز به جای اینکه خودمون رو بکشیم بالاتر،تو بی فرهنگی غرق میشیم متاسفانه 
    آزادی عمل و اندیشه . 
    پاسخ:
    سلام علیکم از ایی ور :))
    یعنی به اسم آزادی هر کس هرکاری دوست داشت بکنه؟هنجارها چی میشن پس؟

    سلام به شما ^^
    در حد و اندازه ای که واتس آپ بهش اجازه داده، هنجارها شخصی میشن . عشقی :D تو هم با عشقت عکس بذار، استاتوس چیزناله بزار و ...
    پاسخ:
    مخاطباش دارن پروفایلش رو می بینن،به هر حال باید حقوق مخاطباشو هم در نظر بگیره
    عشق کجا بود تو هم :))
    تو تا حالا دیدی من چیزناله کنم؟ نه واقعا :))
    رو اعصاب من هم هست
    این که رو اعصاب نباشه رو نمی فهمم -_-
    پاسخ:
    :دی
    باشد که همه مون رستگار بشیم
    به نظرم این حرفتون با آزادی بیان مغایره ... امیدوارم روزی واتس آپ شما رو استخدام نکنه :دی چون احتمالا یه آیتمی میسازید که هرکی عکس شوهرشو گذاشته بود بلاک ریپورت میکنه ! والا :دی 
    پاسخ:
    خب اگه آزادی بیان باشه که این حرف منم زیر سایه ی آزادی بیان زده شده:دی
    یه سری چیزا جاش هر جایی نیس
    احتمالا تو آزمون استخدامیش رد میشم :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">