زندگی بهتر

خسته م...

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

واسه یه درس دو واحدی سه تا امتحان دادم.یکی هفته ی پیش،دوتاش هم دیروز و امروز بود که دیگه از شدت فشارش کمر درد گرفته بودم.دیشب که تا صبح خواب عضلات و اعصاب دست و پا رو می دیدم. جدی دارم میگم.اعصابم به هم ریخته بود.نه فقط من که سه تا همکلاسی دیگه م هم همینطوری بودن. دلم واسه خودمون سوخت. میدونم که هیچکس جز خودمون ما رو درک نمی کنه و نمیدونه وضعیت ما چجوریه.میدونم که تهش با کسانی مقایسه میشیم که یک درصد از سختی های ما رو نکشیدن.میدونم که بقیه ی هم رشته ای هامون از دانشگاه های دیگه، ارشدشون رو دوساله تموم میکنن اما ما سه سال گیریم.میدونم که باید در جواب بابام که باورش نمیشه من همش گیرم و وقت سریال دیدن!!!  ندارم باید سکوت کنم.میدونم...

الان تمام بدنم درد میکنه.خیلی خسته م.میدونم اخیراً خیلی غر میزنم ولی چاره ای ندارم.شاید این غر زدن تسکینم بده

  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • مریم

نظرات  (۴)

  • دکتر میم
  • مثل کارمندای همه مشاغل که میگن شغل ما بعد از کارگری معدن، سختترین شغل دنیاست؟! :-)))
    و اصرار هم دارن که آمار ثبت شده و موثقه و اینکه هیشکی درکشون نمیکنه؟ :-))
    من شاید درکت نکنم، اما میدونم چی میگی... ;-) درست میشی بالاخره
    پاسخ:
    خیلی بدجنسی دکتر :)))
    آره واقعاً من باید درست بشم شرایط که قرار نیست تغییر کنه
    چی میخونی؟ -_-
    پاسخ:
    علوم تشریح و آناتومی 
  • منتظر اتفاقات خوب
  • خسته نباشید و خدا قوت و حال دلتون خوب :)
    پاسخ:
    مرررسی :) 
    سلام
    میتونم درک کنم صحبت تهاتو
    ولی میگذره میشه خاطره ب شرطی که نمره خوب بگیر و این  ترم های اضافه باعث نشه موقعیت شغلی رو از دست بدی
    پاسخ:
    سلام
    خوشحالم که یکی درکم میکنه :))
    آره واقعاً خاطره میشه یه روز
    موقعیت شغلی که نمیدونم واقعاً، هیچ معلوم نیست چند سال آینده چی در انتظارمه،اما به هر حال یکسال از هم ورودی هام تو دانشگاههای دیگه عقبم.ارشد مث یه پل هست،باید زود از روس رد شد،نباید زیاد رو این پل موند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">