زندگی بهتر

تحولات مشکوک من

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ

اتفاق خوبی که اخیراً در من رخ داده اینه که گرایشات مذهبی من قوی تر شده.حالا واقعاً نمیدونم اثرات سختی هایی بوده که این مدت متحمل شدم و امتحاناتم یا اینکه واقعاً دارم متحول میشم.فک میکنم از همون مراسم دعای کمیل شروع شد.حالا اکثر شب ها،نماز مغرب و عشا رو به جماعت میخونم.چهارشنبه شب ها حضور فعالی در جلسه ی قرآن خوابگاه دارم،به شدت منتظر مراسم دعای کمیل بعدی دانشگاه هستم،حتی امروز به خودم اومدم دیدم دارم عکس هایی که از سرچ عبارت "نماز در جبهه" باز شده بود رو نگاه میکنم!

خوبه اگر این حالم واقعی باشه و برام بمونه.

+تو جلسه ی قرآن بعد از اینکه یک صفحه ی خودمو قرائت کردم،یکی از بچه ها با خنده گفت این نشون میده دخترای مانتویی هم میتونن قرآنی باشن! بنظرم طرز تفکرش یه کم فرسوده بود.

++امشب آخر جلسه بحث ازدواج شد. مثل اینکه یه سری نهاد هایی تو دانشگاهمون هست دختر پسرای خوب رو واسه همدیگه کاندید میکنه:)) 

+++به این نتیجه رسیدم که قهوه جات بعد از ۶ هفت ساعت بر من اثر میذارن.امروز ساعت ۱۲ یه لیوان نسکافه ی غلیظ خوردم،الان اثر گذاشته! با این حساب باید صبح ها ساعت ۶ پاشم نسکافه بخورم :))



  • ۹۵/۱۰/۲۳
  • مریم

نظرات  (۷)

دلم دعای کمیل خواست
حیف موقع امتحانا برگزار نمیکنن
پاسخ:
آره،بنظرم اصلش زمان امتحاناست،باید برگزار میکردن
  • داداش مهدی
  • دقیقنم همینه. وقتایی که آدم بیشتر دچار سختی و فشار زندگیه،آمادگی و جذب بیشتری داره برای معنوی‌جات!
    پاسخ:
    پس باید پیگیریش کنم ادامه دار بشه:)
  • دکتر میم
  • همه چیزش یه طرف،، آرامشش یه طرف :-)
    امیر تتلو هم نماز میخونه،، تو که جای خود داری :-)))
    پاسخ:
    آره واقعاً :)
    خخخ،تتلو هم به جماعت میخونه؟:))

  • مهدی رنجبر
  • وای خوشبحالتون برا ما هم دعا کنید....
    پاسخ:
    خیلی حال خاصی نیستا
    فقط مث کنه چسبیدم به خدا :))
    محتاجیم به دعا:)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • دخترای مانتویی هم میتونن قرآنی باشن؟!!

    از این جمله اصلا خوشم نیومد و مطمئن نیستم اگه اونجا بودم چیزی بهش نمی گفتم!
    پاسخ:
    صبور باش جانم :دی


  • سِناتور تِد
  • حسِ خوبی میتونه باشه
    اگه ادامه دار باشه
    پاسخ:
    آره،فعلا که حفظش کردم
  • سِناتور تِد
  • اون قضیه کاندیداتوری باحال بود :)))
    پاسخ:
    خوشت اومد؟:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">