زندگی بهتر

دلم گم شده پیداش میکنم من

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ


پرهیز از نگاه کردن به کسی که شوق دیدنش کلافه ات کرده، تردید مبهم ات را به یقینی روشن تبدیل میکند...
"عاشق شده ای"


+ البته گمون نکنم من بتونم پرهیز کنم :دی

گرچه شاعر میگه: دل پیش تو و دیده به سوی دگرانم

                     تا خلق نگویند به سویت نگرانم

و باز یه جای دیگه میگه:

 دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست

                                     تا ندانند حریفان که تو منظور منی

+ دیگه احساساتم استیبل نیستن و این برام مثل سم میمونه!  نمیخوام دیگه اسیر افکار پوچ و احساسات بی سر و ته بشم! 

  • ۹۵/۱۰/۱۴
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">