زندگی بهتر

به چه قیمتی؟

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

این ترم خیلی بهمون ظلم شد.فضای سالن تشریح سرشار از فرمالین هست و کسی هم رسیدگی نمیکنه. قربانی اصلی این ماجرا هم ما دانشجوهاییم.این ترم هم استاد بهمون دل و جرأت داده و ما به تشریح علاقه مند شدیم.منظورم از دل و جرأت اینه که دیگه نمیترسیم بزنیم یه ساختار رو خراب کنیم.دیروز از ساق به پایین رو باز کردیم و استاد خیلی ازمون راضی بود.مفصل زانو رو هم باز کردیم و عجب چیزی هم بود.من با اینکه خیلی لذت میبرم اما از اول تا آخرش آبریزش از چشم و بینی دارم به همراه سوزش گلو و سر درد! به استادا هم که میگم جواب میدن که پس بد به حال ما،شرایط ما خیلی بدتره!!! دیروزیه هم میگفت آش کشک خاله ست دیگه!!! 

حالا جالب اینجاست بار کلاس های عملی کلاً رو دوش ماست! 

دیروز از ساعت ۸ تا ۱۲ سالن تشریح بودیم و از اونموقع تا الان من چشمام درد میکنه.سوزش گلو و سردرد و حالت تهوع هم که همیشه هست.ولی چشم من حساسه.امروز رفتم دکتر گفت چشمات خیلییی خشکه! فشار چشمم هم ۱۸ بود.یه کم نگرانم.

خیلی تلخه که استاد به اولیه ترین نیاز های منِ دانشجو توجه نمیکنه.همین کارا رو میکنن که انگیزه های دکترا دادن رو ازم گرفتن!  

امیدوارم این روزا زود تموم شن.چون به بهتر شدن شرایط امید ندارم.واقعاً امید ندارم.کاش فردا روز دفاعم بود اصلاً!


+ در انتظار یک پنجشنبه شب دیگه و دعای کمیل 

  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">