زندگی بهتر

صفر عاشقی

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ

دانشگاه ما شب های جمعه دعوتمون میکنه شاهچراغ. مراسم صفر عاشقی،از ساعت ۸ تا ۱۲ شب.امشب اولین بارم بود که میرفتم.مراسم خیلی خوبی بود،خیلی خوب.قرآن و سخنرانی مذهبی و دعای قشنگ کمیل

احساس سبکی میکنم.حالم خیلی خوبه.حالا میفهمم که چقدر نسبت به خودم بی توجه بودم،حالا میفهمم که بهترین منبع آرامشم چیه.به قول مولانا:

"هر که را کو دور ماند از اصل خویش 

باز جوید روزگار وصل خویش "

چقدر بهم خوش گذشت و لذت بردم.چه حال خوشی داشتم.با اون چادر و اون حال و هوا.خیلی خوب بود.دیگه از دستش نمیدم.هر هفته میرم سر قرارم با خدا،ساعت صفر عاشقی:)


+خدای قشنگم،میدونی که چی تو سرمه و چی ازت میخوام.خودت یه کاریش بکن لطفاً :)

++ با قرمز شدن صورتم،وقتایی که حتی یه کوچولو هیجان زده میشم چیکار کنم؟ امشب آبرو واسه من نموند:))) یه سلام علیک کوچولو با یکی داشتم که گاهی فکرش تو سرم وول میخوره،دوستم میگفت صورتت شده بود عین لبو!!!! یعنی دقیقاً عین لبووووو!!!! 


  • ۹۵/۱۰/۱۰
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">