زندگی بهتر

Just like a bird

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

امروز گرچه حراست دم در خوابگاه بخاطر اینکه شال پوشیده بودم باهام برخورد خوبی نداشت اما از اون روزایی بود که خیلی انرژی داشتم و پر بودم از افکار مثبت.در این حد که دوست داشتم لباسامو پاره کنم و پرواز کنم برم ...!


  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • مریم

نظرات  (۳)

  • گمـــــــشده :)
  • حراست دم در دانشگاه عادته..
    تو خوش باش
    :))
    پاسخ:
    گیر دادن های بیخودی حراست رو نمیتونم بپذیرم .شاید در تمام دوران دانشجوییم دومین بار بود که گیر میداد

    حال خوبت مستدام :)
    پاسخ:
    ایشالو :)ممنون
    حالا گیردادن به شال، گیر زیادیه... ولی دیگه اگه لباساتو پاره کردی، انتظار نداشته باش از حراست دفاع نکنم :-))
    پاسخ:
    :))))
    من اگه یه روز تونستم لباسامو پاره کنم دیگه از هیشکی هیچ انتظاری ندارم :)))))))))
    مهم اون قسمتشه که میخوام پرواز کنم برم ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">