زندگی بهتر

159

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ب.ظ
دیروز سمینار دوره ی ارشدم رو دادم و تموم شد.خیلی هم خوب بود.همه راضی بودن.فقط لیست رفرنس ها رو شیرازی بازی درآوردم و تنبلی کردم ،از یه جایی کپی زدم و گذاشتم اسلاید آخر که متاسفانه یکی از اساتید خواست اسلاید مربوط به لیست رفرنس ها رو دوباره ببینه.بعد همون لحظه خودم دقت کردم دیدم تعداد زیادیش آدرس سایته :))) ویکی پدیا هم یکی از رفرنس ها بود :))) استاده گفت آخه ویکی پدیا؟ شما دانشجوی ارشدی! از ویکی پدیا مطلب گرفتی؟؟؟ منم نمی دونستم چی بگم به واقع! خندیدم و گفتم البته این همه ی رفرنس هایی نیست که من استفاده کردم و تعدادیش رو تصادفا اینجا گذاشتم.در رابطه با ویکی پدیا هم خب خود سایت رفرنس داده به مقالات ،من دیگه همون آدرس سایت رو گذاشتم !! 
هم گناه ویکی پدیا رو شستم هم خواستم ابروی قضیه رو بردارم زدم چشمشو کور کردم :))) 
ولی خب در کل خوب بود.از 2.5 نمره بهم 2.36 داده بودن که اینم بخاطر این بودش که معتقد بودن مطلبی که ارائه دادم " نو " نبوده!
لیست نمراتی که اساتید بهم داده بودن رو گرچه سکرت بود ولی چک کردم دیدم همون استادی که سر جلسه بیشتر از همه ازم تعریف کرد و خوشش اومد، کمتر از همه نمره داده بود!!!

خلاصه الان احساس سبکبالی میکنم و اینا 


+خدیجه (نفر سوم اتاق)همون فرداش از اتاق رفت.وقت نشد بیام بنویسم قضیه رو! رومم نمیشه بگم با شهرزاد چه نقشه ای کشیدیم که بره :)) فقط اینو بگم که سرپرست خوابگاه با یه دلیل قانونی و محترمانه اتاقشو عوض کرد :دی
+ روم سیاه :))

  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • مریم

نظرات  (۲)

میگفتی از اون قسمت از ویکی پدیا که مخصوص ارشده ... :-))
هم اتاقی رو رد کردین رفت؟ شما رشته تون آناتومی بود یا نقشه کشی؟ :-D
پاسخ:
:)) قطعاً مینداختنم بیرون
نه ما ردش نکردیم،سرپرست بهش گفت برو:دی 
اتفاقا اتاق جدیدش خیلی خوبه،تخت پایینم هست:)

  • گمـــــــشده :)
  • واقعا چیکارش کردی که رفت؟
    :))
    سبکبالی بعداز سمینار هم مبارک باشه
    ++خدایی شک دارم استاد درست حسابی تو عام باشه
    پاسخ:
    من؟؟! :))
    مرسی:)
    ++استاد درست حسابی از چه نظر؟هیچ کس کامل نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">