زندگی بهتر

156

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

کلی خستگی با خودم آوردم خونه ولی انقد خوابیدم که الان واقعا خستگیم در رفته! این چند شب خیلی خوب خوابیدم و روزا هم تقریبا از ساعت ۲ تا ۶ بعد از ظهر خوابیدم.سعی کردم خیلی خودمو قاطی مسائل خونه هم نکنم که اعصابم راحت باشه.

بعد جالبه یک ذره هم نگران درسام و کارام نبودم.میدونم فردا برم خوابگاه دوباره استرس کارا رو سرم آوار میشه اما خب دارم از زمان حالم لذت میبرم! یعنی واقعنااا

دوشنبه سوم آبان سمینار دارم،موضوعش هم حافظه هست! هنوز اقدام خاصی براش نکردم.این هفته باید بصورت چکشی سر و ته این قضیه رو هم بیارم.

درسامم که اندازه ی یه کوه تلنبار شده رو هم، مثلا قراره معدلمو برسونم ۱۷ و نیم.اما درس نمیخونم اصلا.سر کلاس هم چرت و پرت تحویل استاد میدم،لبخندم میزنم خیر سرم! 

دیدین یهویی پاییز شد؟ شیراز دم صبح سرد میشه ولی ظهراش هنوز تابستونه.  خونه که اومدم دیدم رسما پاییزه! هوا سرده، بخاری هم روشنه! 

فوبیا گرفتم.همش میترسم سرما بخورم.اینجا هم خواهرم و دخترش بدجوری سرما خوردن،همش هم تو حلق منن! پارسال خیلی سرما خوردم اما امسال نباید تکرار شه.شدیدا تو فاز پیشگیری هستم.این موضوع کمی تا قسمتی رو اعصابمه

دیگه اینکه یه پیجی هست تو اینستا که خیلی خوبه،خصوصا کپشناش!  البته من که اینستا ندارم ولی از بس خوب بود اون پیج و پابلیک هم بود،من میرم میبینمش کماکان.آدرسشم میذارم اینجا،برید خوش باشید:))

  • ۹۵/۰۷/۲۲
  • مریم

نظرات  (۲)

قرص مکیدنی ویتامین سی برا تقویت سیستم دفاعی بدن خوبه.جلوگیری میکنه از سرماخوردگی
 
اون پیج اینستا رو هم دیدم.چیز خاصی نداشت.درست ادرس دادی؟!

دیگه به فکر درس و مشقاتم باش:/

توصیه دیگه ای به ذهنم نمیرسه:)
پاسخ:
قرص مکیدنی ویتامین سی رو که خیلی وقته گذاشتم تو برنامه ی پیشگیری،میخورم گهگاه
اون پیج اینستا رو منم اوایل که میرفتم چیزی نداشت،بعد که کم کم کپشناشو خوندم مریدش شدم،خوشم میاد ازش،حالا شاید تو خوشت نیاد البته
مرسی بابت توصیه هات،ولی کار از توصیه گذشته،یکی باید گوشمو بپیچونه:))
دوشنبه سوم آبان سمینار دارم،موضوعش هم حافظه هست! هنوز اقدام خاصی براش نکردم.این هفته باید بصورت چکشی سر و ته این قضیه رو هم بیارم.

وای .. از الان میبینم روزیو که داری تو سر خودت میزنی که چرا ۲۲ مهرماه این پروژه رو استارت نزدی !

توروخدا شروعش کن :( 
بذار خواننده وبلاگ به یه دردیت بخوره لاقل !
پاسخ:
چرا استرس میندازی تو جونم؟:))
من به دقیقه ی نود ایمان دارم:)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">