زندگی بهتر

154

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ
اعتمادم رو به آدم های اطرافم از دست دادم.انگار دارم مرحله ی جدیدی از زندگی رو تجربه می کنم.تازه فهمیدم اطرافم چه خبره! 
به آدم ها نباید اعتماد کرد،نباید حرفهای دلت رو براشون گفت،نباید از درونیاتت حتی به یک دوست صمیمی هم گفت! 
باهات طرح دوستی میریزن و انرژی صرف میکنن تا باهات دوست بشن بعد ازت سوء استفاده می کنن! 
بهت وعده ی الکی میدن و به وقتش میزنن زیر همه چی
دو رویی میکنن، قول میدن و عمل نمی کنن،بهت نا رو میزنن، بهت دروغ میگن، تو رو پیش بقیه سیاه می کنن،بعضی آدم ها نفرت انگیزن...

"شهرزاد،نرگس،دکتر ت" اسمتون رو فراموش نمیکنم :(

+تا اطلاع ثانوی به هیچ کس اعتماد ندارم، حتی اونایی که بهترین و خالص ترین به نظر میرسن!
+متاسفانه من اشکم دم مشکمه
+انقدر خسته م که دلم میخواد سال ها بخوابم
+گاهی تصور میکنم جایی روی آسفالت دراز کشیدم و یه غلتک، خیلی آروم از روم رد میشه.آنقدر آروم که له شدن سلول هامو حس کنم.دوست دارم همه ی وجودم تخلیه شه



  • ۹۵/۰۷/۱۸
  • مریم

نظرات  (۳)

  • گمـــــــشده :)
  • منم دیگه نمی تونم برای حتی صمیمی ترین دوستم هم حرف بزنم
    کلا حرف نزنم راحت ترم
    پاسخ:
    منم به همین نتیجه رسیدم
    باید یاد بگیرم حرف نزنم
    کلاً زمونه، زمونه‌ای نیست که کسی سنگ صبور کسی باشه :(

    پاسخ:
    اصلا سنگ صبور نخواستیم شباهنگ جان،سنگ صبور بودنشون پیشکش
    شاعر میگه ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان
    من فکر میکنم بخش زیادی از واژه دوستی، به معنای خیانته نه رفاقت و مشکل هم از ماست با تعریف این کلمه...
    پاسخ:
    نه اینا که دوستی نیست،اسم این روابط رو نباید دوستی گذاشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">