زندگی بهتر

153

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

وقتی خسته و خوابالود توی اتوبوس نشسته بودم و مثل راننده ی اتوبوس منتظر بودم که چراغ سبز شه،پسر جوونی رو دیدم که سعی داشت با ماشین ۲۰۶ش از بین سایر ماشین ها راهی پیدا کنه و به مسیرش ادامه بده.طرز خم شدنش روی فرمون و سرک هایی که با حرکات تند به بیرون و سمت چپ میکشید بنظرم خنده دار اومد.فکر کردم اگر یکی از بالا ما آدم ها رو نگاه کنه تصاویر مسخره ای رو میبینه.آدم کوچولوهایی که سوار قوطی های فلزی شدن و سعی دارن از همدیگه جلو بزنن تا به مقصدشون برسن.توی این مسیر کلی حرص میخورن و بی قانونی میکنن و فکرشون رو با موضوعات مربوط به عبور دادن قوطی از یه خیابون باریک یا پیدا کردن جایی واسه پارک کردن قوطی ها مشغول میکنن.بعضی هاشون حتی به همدیگه فحش میدن! 


Image result


جالبه که پا داریم،میتونیم راه بریم،بدوییم و بپریم... اما واسه کوتاهترین مسیرها هم یه قوطی بزرگ و دست و پا گیر رو دنبال خودمون می کشیم اینور و اونور



+این نوشته اهمیت و ضرورت قوطی ها  رو زیر سوال نمیبره اما طرز استفاده ی ما از ابزارهایی که در اختیار داریم همچنان زیر سواله!!

  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • مریم

نظرات  (۷)

  • ساعت دخترانه
  • سلام زیبا بود ههه واقعآ چه زندگی داریم ما !
    پاسخ:
    سلام،ممنون
    بله!
    عکس رو ببین :|

    واقعا چجوری این ترافیک رو تحمل میکنن؟! 
    پاسخ:
    من تو مسیرم از خوابگاه تا دانشکده یه پل و یه چراغ قرمز دارم که بدجوری ترافیک دارن،ولی یاد گرفتم حرص نخورم:)
    خوش به حالت تو اتوبوس میشینی:دی
    پاسخ:
    :)))
    استثنائا خلوت بود
    حالا به قول تو بعضی مسیرا پیاده رفتنش خیلی کمتر طول میکشه تا با این قوطی فلزیا بخوای بری.. ولی خب عادت کردیم.. یه عادت بد!  
    پاسخ:
    آره خیلی وقتا کاریش نمیشه کرد اما خنده داره خب:))
    پس شما جزو همون تماشاگر نماهایی هستی که توی اتوبوس میشینن و از بالا به پایین به ما آدم های توی ماشین های کوچولو نگاه میکنند و همشون هم یه ژست پوکر فیس ور میدارن ... :دی 
    پاسخ:
    نه بابا،اونطوری نیستم که زوم کنم رو ملت 
    ولی خب گاهی که بیرونو نگاه میکنم ناگزیر از دیدن چنین صحنه هایی هستم
    تو شیراز یه چهار راه هست بهش میگن چه کنم
    اونجا هر کی هرجا دوست داره میره دقیقا این همونه :)))))))))))))) این عکسه رو میگم
    پاسخ:
    چهار راه چه کنم؟؟؟ وااااا!!! کجاست این چهارراه؟من که نشنیدم چنین چیزی
  • خانوم لبخند :)
  • از بالا خیلی سردرگم دیده میشیم. و هستیم..
    پاسخ:
    آره،خنده دار نیست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">