زندگی بهتر

152

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ق.ظ

دلتنگی و هزار تا حس دیگه، یهو هجوم آورده بود به قلبم و اشکم رو درآورده بود.میخواستم بهش فکر نکنم،اصلا ارزش فکر کردن نداشت.فکر کردن بهش خشمی رو در من زنده میکرد که خوب نبود.

بعد به ذهنم رسید که این حالت ها همش بخاطر تنهاییه.هر کسی حرف هایی داره،هرچند ساده و پیش پا افتاده که دوست داره برای کسی به زبون بیاره.من کسی رو نداشتم که اونقدر بهش نزدیک باشم تا حرف های ساده و پیش پا افتاده م رو براش بگم.

اگر هم کسی بود، لابد بعداً بهم ثابت میکرد که مناسبم نبوده.

اما حقیقت اینه که بعضی چیزا رو تنهایی نمیتونم تحمل کنم.حداقل باید یکی باشه که بهم امید و انگیزه بده.بهم بگه که یه روز همه چی درست میشه.که نیازی نیست انقدر نگران باشم و خودخوری کنم...

کاش الان پارسال بود.



+ طی یک حرکت بشدت انتحاری، اینستاگرامم رو نابود کردم :/

  • ۹۵/۰۷/۰۹
  • مریم

نظرات  (۵)

ایشالا که امسال از پارسال برات بهتر باشه دختر خوب :)
عیب نداره بعضی وقتا این حرکت های انتحاری لازمه !:)))
پاسخ:
ممنون،کاش همینطور بشه:)
آره،فردا پشیمون نشم صلوات :))
آره قبول دارم که آدما یکیو لازم دارن که هی بهشون انگیزه بده
همیشه لبت خندون :)
پاسخ:
:)
ممنون
گآهی تنهایی واقعا آزار دهنده است..
پاسخ:
آره هر چیزی حدی داره :))
از این دوره ها واسه همه پیش میاد.
ایشالا بسرعت و باقدرت بگذره 
پاسخ:
آره من کلا دو حالت دارم یا خیلی حالم خوبه یا خیلی حالم بده :))) 
ممنونم:)
اینستا چه قدر داره تنها میشه^-^
پاسخ:
نکنه باید بریم اینستا رو از تنهایی در بیاریم؟ :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">