زندگی بهتر

150

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

+امروز خیلی یهویی راز خوشمزه شدن کلم پلو رو فهمیدم.اول اینکه از سبزی تازه استفاده کنید و دوم هم اینکه حواستون نباشه و پیمونه ی فلفل از دستتون ول شه تو غذا :))

+جدیداً طوری شده که شبا پای لپتاپ رو زمین خوابم میبره.یهو بیدار میشم می بینم ساعت سه شده.پا میشم میرم تو تخت میگیرم میخوابم.خیلی هم لذت بخشه.مث بچگیام.ولی صبح خیلی سرد میشه.با اینکه در و پنجره ها رو می بندم و پتو رو میکشم سرم اما باز صبح نوک دماغم یخ میزنه.کلی هم ویتامین C میخورم که سرما نخورم.پارسال از بس سرما خوردم رکورد زدم 

+احساس بیهودگی میکنم.نمیدونم چرا! نمیخواستم به روی خودم بیارم ولی واقعا همچین حسی دارم!!

+چی بود این فیلم "ماهی و گربه" ؟ خوشم نیومد! پس چرا انقد جایزه گرفته و تحسین شده؟ نکنه من نمی فهمم.ممکنه من نفهمم خب.ولی فیلمش خوب نبود :|

+این آهنگ رو گوش بدید،با سلیقه ی من بیشتر آشنا شید

+پاییز یه حس خوبی بهم میده.کاش پاییز امسال پر از اتفاقای خوب باشه ^___^

  • ۹۵/۰۷/۰۲
  • مریم

نظرات  (۶)

اهنگت رو زدم دان شه گوش بدم ببینم سلیقه ت چجوریاست !;-)
ایشالا که پاییز امسال برات پر از اتفاقای خوب و شادی و موفقیت باشه:-)
پاسخ:
:دی
مرسی:)
دوس داشتم سلیقه موسیقی تو !;-)
پاسخ:
خب خداروشکر ;)
وای من غذای تند اصلا دوست ندارم :))

فیلم رو ندیدم. اسمش رو هم نشنیدم تاحالا :|

رفتم پای کامپیوتر آهنگ رو دانلود میکنم :)
پاسخ:
برعکس من ،غذای تند دوس دارم
عه!ماهی و گربه که از سینما هنر و تجربه پخش میشد،الانم اومده تو بازار
:)
  • ر. کازیمودو
  • ماهی و گربه یک فیلم ضد قصه است و پراز نشانه و نماد. بیشتر جوایزی که از جشنواره‌ها می‌گیرد محصول خلاقیت و نوآوری آن در فرم و تکنیک است. فیلمساز دو تکنیک را با هم بکار بسته، یکی تک سکانس بودن و دیگری حلقه‌ی زمانی آن (مفهوم تکرار زمانی). در کل گرچه فیلمی خسته‌کننده و مخاطب‌آزار است اما از نظر سینمایی اتفاق مهمی است. البته من آنقدری که در رمان و ادبیات، بازی با فرم را دوست دارم در سینما از آن گریزانم.
    پاسخ:
    آره من متوجه شدم که از لحاظ تکنیک و سبک یه چیز خاصه اما حتی بازیگراشم خوب بازی نمیکردن.این فیلمایی که نماد و نشانه داره رو من نمی فهمم
    منم اصلا خوشم نیومد از ماهی و گربه.بیست دقه اولشو دیدم بعد زدم جلو ببینم صحنه عوض میشه یا نه که دیدم کلا توی جنگله و بیخیال شدم و به جاش فیلم inglourious basterdsvرو دیدم.واقعا عالی بود:)
    حس بیهودگی رو هم که همه دارن.کلا من ندیدم کسی راضی باشه:/
    پاسخ:
    inglourious basterds که عااالیه.
    من نسبتا راضی هستم همیشه.اما اخیرا باتری خالی کردم انگار
  • هانی هستم
  • خب اینکه آهنگ "دیوانه"‌ی داماهی رو پست کردین باعث میشه آدم کاری نداشته باشه به اینکه از ماهی و گربه خوشتون نیومده!(خیلی اتفاقی همزمان با این پست دارم ماهی و گربه پالت گوش میدم) جدا از شوخی به هر حال پسندیدن فیلم سلیقه‌ایه. من ماهی و گربه رو دوست داشتم و از اون فیلمهاست که باز هم خواهم دید. شاید اگه نقدها رو بخونید و بیشتر در چند و چون ماجرا قرار بگیرید بیشتر لذت ببرید.
    پاسخ:
    :))
    ماهی و گربه چندان به روحیاتم نمیخورد.نقد ها رو هم نخوندم راستش.نقد "اژدها وارد میشود" رو خوندم واسه هفت پشتم بس بود :))
    من با اینکه خیلی زیاد فیلم میبینم اما اصلا حرفه ای نیستم و دلی پیش میرم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">