زندگی بهتر

149

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ
                                                           
                             
                             
                             
                             



+ ماشالا به این رو :| جالب اینجاست من اصلا ورودی های جدید،از جمله این خانم رو ندیدم!

+آدرس خوابگاه رو هم از یکی دیگه گرفته،دنبال جزوه و کتاب هم هست!احتمالا میخواد بیاد فضولی ! میخوام بهش اسمس بدم بگم من نیستم،همون شنبه میتونی تو دانشکده منو ببینی:دی خوابگاه خونه ی منه! نمیشه هر کسی سرشو بندازه پایین بیاد پیشم که!

+بدم میاد بدون اجازه شماره مو میدن به هرکی دلشون خواست! 

+فک کرده اینجا تلگرامه!

+احساس میکنم داره از یه ورژن دیگه ی مائده رونمایی میشه:|

+عکس جدید اضافه شد! دمشو قیچی کردم :))

+عصبیم کرد.منم تند برخورد کردم.ولی لازم بود

 
  • ۹۵/۰۷/۰۱
  • مریم

نظرات  (۷)

  • مهدی رنجبر
  • منتظر انتخاب واحد ترم بعد هستم ببینم چه پستی میزارید
    بعضیاشون الان ترم 6 ان هنوز سر انتخاب واحد کچل میکنن منو
    پاسخ:
    به خدا ما اصلا همچین برخوردایی با سال بالایی هامون نداریم.
    فک کرده چی؟ میگه شنبه کلاسای ما برگزار میشه؟ 
    میخواستم بهش بگم پ ن پ برگزار نمیشه! نمیدونه کجا اومده،بذار پوستشو که کندن متوجه میشه :))
    هنوز که هنوزه ورودیا زنگ میزنن بهم برای مشاوره انتخاب واحد!!!
    من ورودی 89 بودم و اینایی که زنگ میزنن ورودی 95 ان
    و تو این 6 سال کلی استاد جدید اومده دانشکده مون
    ولی کماکان فکر می‌کنن باید جزوه های منو بگیرن و ازم بپرسن کدوم استاد خوب نمره میده یا خوب درس میده
    کلاً نسل به نسل شماره منو به ورودی های جدید میدن :|
    پاسخ:
    من اصلا همچین رفتاری رو درک نمیکنم!
    این چیزی که تو میگی واسه من فاجعه ست! اگه جای تو بودم با عصبانیت شماره مو عوض میکردم
    پیگیری بکن حداقل انصراف از تحصیل نده :-))
    پاسخ:
    :)))

  • گمـــــــشده :)
  • :))))))
    اون تیکه اخرو خیلی خوب جواب دادی
    ولی بنده خدا فک کنم وا رفت
    :))
    پاسخ:
    فک کنم دیگه طرف من نیاد هیچ وقت:))))
    خخخ بابا ورودی جدیدیا گناه دارن خب با هیچی آشنا نیستن ! 

    منم از یکی از ارشد ها شمارشو گرفتم هرچی سوال داشتم ازش پرسیدم در همین قالبی که الان شما عکس انداختین :دی 

    البته طرف در جواب وویس میذاشت که خب راحت تره و اینا 

    + عکس جدید رو پاک کردی الان ؟!! آخه اثری از قیچی شدن نمیبینم  
    پاسخ:
    خب این راهش نبود وگرنه من خوشحال میشم کسی رو راهنمایی کنم.این خانم سوالای نامربوط می پرسید منم یه کم بی اعصابم :دی مثلا پرسید استاد گفته باید فلان کتابو بخونیم،حالا من چی بخونم؟ !!!
    اولش در همین حد قیچی کردم دیگه:))))) البته دوباره چند بار دیگه پیام داد و من دیگه مستقیما بهش گفتم سوالاش نامربوطه و هر سوالی واسش پیش اومد به من اسمس نده!! بیچاره کلی عذرخواهی کرد و منم دلم سوخت:(
    البته دختره هم اشتباه کرده . باید از طریق تلگرام پیام میداد نه اس امس 
    پاسخ:
    وقتی اولین باره که با کسی صحبت میکنی و مخصوصا ازش راهنمایی میخوای بهتره تماس بگیری.اگر نشد تلگرام و ...  آخرین گزینه اسمس هست اونم در حد چند تا پیام کوتاه نه اینکه طومار بنویسی و دم به دقیقه مزاحم شی و سوالات پایانی نداشته باشه :|
  • هانی هستم
  • ترم بوقیا رو اذیت نکنید =))))) دست خودشون نیست. میشن شبیه علامت سوال! ولی اون قسمت که به جز ساعات کلاسی هم باید دانشکده باشن عالی بود!!
    پاسخ:
    ارشد که دیگه ترم بوقی حساب نمیشه:))
    من این پست رو نشانه ی بی اعصابی خودم میدونم :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">