زندگی بهتر

148

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ
این کتاب رو خیلی وقت بود دیده بودم و قصد خوندنشو داشتم.چند روز پیش در اثر ورزش سطح هورمونام زده بود بالا و تا کتابه رو توی ویترین کتابفروشی دیدم ،رفتم داخل که بخرمش.کتاب رو برداشتم و همینطور که دستم تو کیفم بود و دنبال کارتم می گشتم قیمت کتاب رو پرسیدم که گفت 36 تومن! دیگه روم نشد نخرمش!!

راستش بعد از خریدنش خودمو سرزنش کردم
یه کم فکر کردم دیدم میتونم بعد از خوندنش هدیه بدم به کسی که تو هزینه ها صرفه جویی بشه.ولی دیدم نمیشه.اولا که من طی بیست و چهار سال گذشته کمتر از تعداد انگشتای دست راستم به کسی هدیه دادم و احتمال اینکه بخوام به کسی کادو بدم خییلی ناچیزه و دوم اینکه شاید اصلا دلبسته ی کتاب شدم!

خب واقعا کتاب خوبی بود و خیلی زود خوندمش.ولی همش نگران بودم تموم شه.یه جاهایی آروم آروم میخوندم که 36 تومن بیارزه :))

جلد دومش هم همین قیمته! و من الان در حال سرکوب امیال کتابخوانی خودم هستم!

فردا، پس فردا شنیدم یکی گفت سرانه ی مطالعه کمه جفت پا میرم تو صورتشاااا :/

  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • مریم

نظرات  (۶)

تو این جلد رو به من هدیه بده ، منم جلد دومش رو میگیرم میخونم بعدش میدم به تو :))) هم بهم هدیه دادی هم هدیه گرفتی :)) خوبه ؟!:دی
پاسخ:
واقعا؟!!
کتابو بخون بعد با یه کتاب یه نفر دیگه عوضش کن، پولش سوخت نره! :-)
دیگه اونقدر کاغذ گرون شده، آدم ترجیح میده بی فرهنگ بمونه! :-)) آخه مطالعه و بالا بردنه سرانه، اینقدر پرهزینه؟! 
پاسخ:
فکر خوبیه
من واسه کتابای درسی خیلی خوب پول میدم ولی رمان و...  نمیتونم:دی
واقعا مسئولین باید خجالت بکشن!

خسیس و کتاب اندوز :))
پاسخ:
مطمئنم که خسیس نیستم.ولی کتاب دوست دارم خیلی:)
ای واااای این کتاب!
خیلی وقته که دنبالشم که بخونمش...
خوب بود؟
پاسخ:
آره خیلی خوب بود:)
بعله همین که دکتر میم گفت !:دی
منم که والنتیر شدم واسه این فعالیت فرهنگی :)) اسم جلد دوم ، پس از تو بود درسته ؟
فقط اینکه جلد دوم ادامه جلد اوله ، پس من جلد دوم رو میدم به شما ، شما جلد اول رو بده به من ، بعد دوباره کتاب خودم رو بهم برگردون :))) چون نمیشه جلد دوم رو اول بخونم ، نه ؟!:-| :)))
بیا این حرکت رو بزنیم خیلی باحال میشه :)))
پاسخ:
باشه این حرکتو بزنیم ولی نه الان،من به زمان نیاز دارم:)))))
کتاب خیلی گرون شده :|
اگه مفتی گیر آوردم میخونم :دی
پاسخ:
زرنگی تو:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">