زندگی بهتر

145

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ق.ظ

داشتم به احوالات خودم فکر می کردم دیدم تا حالا هر چی از خدا خواستم بهم داده! یا لااقل باعث شده یه جرقه هایی تو ذهنم بزنه یا به سمتی برم در جهت رسیدن به چیزی که میخوام.

اما چیزی که باعث تعجبم میشه اینه که من خیلی کم دعا میکنم و کمتر پیش میاد چیزی از خدا بخوام.شاید بخاطر اینه که راجع به پیشامد های سخت زندگیم بعد از مدتی خودمو میزنم به بی خیالی و خودمو درگیرش نمیکنم که لازم بشه دست به دامن خدا بشم. گرچه هیچ وقت بی نیاز از محبت و پشتیبانیش نبوده و نیستم. 

مدتیه که موضوعی ذهنم رو درگیر کرده و باعث شده تمرکزم رو از دست بدم.میلی در دلم بود و بعد از مذاکراتی که با خودم داشتم به این نتیجه رسیدم که میل و آرزو برای رسیدن به چیزی که میخوام کافی نیست.باید تبدیل به هدف بشه و برای رسیدن بهش تلاش کرد.یکی از تلاش هام هم خواستنش از خدا بود.پریشب رک و راست به خدا گفتم خدایا،من، اینو، میخوام. دیشب خدا یه تلنگر هایی زد که متوجه شدم صدامو شنیده:)


+ امروز بالاخره اصول دویدن صحیح رو کشف کردم و تونستم برنامه ی دویدنم رو کامل انجام بدم.مشکل اینجا بود که تنفسم هنگام دویدن غلط بود!



در انتظار تو چشمم سپید گشت و غمی نیست

اگر قبول تو افتد،فدای چشم سیاهت


  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • مریم

نظرات  (۶)

خداروشکر که انقدر خدا باهات جوره :)))))
میگما میشه راجع بمن هم یچیزایی به خدا بگی؟! :دی
پاسخ:
بوگو ماشالا:))
آره،بگو ببینم چی میخوای شیطون؟  ;-) 
خوووش به حالت !;-) ایشالا همیشه هرچی که میخوای خدا بهت بده :)
دویدن خیلی خوب و عالیه ، کلا اینکه ورزش تو برنامه ادم باشه خیلی خوبه :)
پاسخ:
مطمئن باش تو هم از خدا بخوای بهت میده:) مرسی
آره،ورزش حال آدمو خوب میکنه
من نمیدونم چرا دعام در حق بقیه میگیره، واسه خودم نه:/

پاسخ:
ای دورت بگردم.لیست بدم خدمتتون؟ :))
  • آقای فِلینت
  • تلفیق دویدن تند و راه رفتن اونم راه رفتن تند و کند ، بهترین ورزشه.
    :)
    پاسخ:
    فک کنم این همون دو اینتروال میشه! خیلی سخته 


    آره بده اون لیستو:دی
    پاسخ:
    روم نمیشه:)))
    مگه چیه تو لیست؟ O_o

    :)))

    پاسخ:
    :))))
    خیلی چیزا :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">