زندگی بهتر

141

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ
بالاخره هفته ی پیش رفتم کلاس دو ثبت نام کردم(باشگاه حجاب) و هفته ای سه روز میرم کلاس.دیروز اولین جلسه بود و خوب هم بود! واقعا ورزش کردن تو فضای باز یه چیز دیگه ست،ولی شلوغی اونجا یه کم اذیت میکرد که احتمالا با تموم شدن تابستون این مشکل حل بشه.
دیشبم سردرد ورزشی گرفته بودم!!خیلی شدید نبود ولی نمیذاشت بخوابم.کلی حقه و کلک به خودم زدم تا بالاخره خوابم برد.امروز صبح متوجه شدم که بالاخره خوابم برده بوده :دی
این روزا من خیلی بیکارم.فقط فیلم می بینم و کتاب میخونم.البته خب خیلی خوش میگذره اما گاهی احساس میکنم اشباع شدم.از فردا یه دوره ی زبان آموزی رو با شهرزاد شروع می کنیم.به این صورت که دوتایی می شینیم کنار هم و زبان میخونیم!!من کتاب زبانامو آوردم که اونا رو بخونیم.بعدشم قراره چند تا فیلم انتخاب کنیم و دیالوگاشونو از اینترنت بگیریم و با دقت بررسیشون کنیم.این چند روز به شدت دیوونه ی زبان انگلیسی شدم و همش جمله های انگلیسی تو سرم میچرخه و وقتی میخوام به خودم فحش بدم هم از فحش های مختصر و مفید انگلیسی استفاده میکنم.
امروز طبق معمول اکثر جمعه ها نرفتم بیرون و موندم اتاقو مرتب کردم! این یه وجب اتاق رو همش باید مرتب کرد وگرنه تبدیل به طویله میشه! جزوه ها و نوشته های شب امتحان ترم قبلم رو هم بایگانی کردم و ببینید چی پیدا کردم ! اینو استاد راهنمام نوشته .یعنی واقعا براش متاسفم.با این همه پرستیژ و کیا و بیا این خطشه! البته خطش کاااااملا به شخصیتش میخوره هااا! خنده دار نیست؟

+خیلی خوبه آدم حرف دلشو به خواهرش بزنه (البته نه خواهر بزرگترش!) 
++از این به بعد به جای عنوان عدد میذارم.این پست صد و چهل و یکمی هست که مینویسم. اعصابم خورد شد از بس فک کردم عنوان چی باشه. البته خب who cares 
+++خودم میدونم،قالب جدیدم خیلی قشنگه :دی
  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • مریم

نظرات  (۵)

استادت دکتره؟ :))))

+ اتفاقا من عاشق عنوانم. ینی عنوان یه طرف، پست یه طرف.
پاسخ:
اگه منظورت از دکتر پزشکه که نه،پزشک نیست!ولی جزئی از جامعه ی پزشکیه !
+واقعا تو نوشتن عنوان ضعف دارم.اوووف خیال خودمو راحت کردم رفت :دی
منم این روزا فقط کتاب میخونم و فیلم میبینم :))
درگیر روزمرگی شدیم !:-\ هرچند از دانشگاه رفتن و درس خوندن بهتره :)))
پاسخ:
آفرین،بزن قدش :))
چقد روزمرگی خوووبه :دی
دانشگاه رفتنم خوبه،به آدم حس مفید بودن میده:)
الان همه جا شلوغ شده..استخر که میرم پر از بچه مدرسه ای هستش :|

ماشالا عجب خطی داره..یه کلمه هم نمیشه خوند :|
پاسخ:
کم کم خلوت میشه 
نوشته های 4 سالگی من از این خوانا تره !!!!
این روزمرگی ها رو عاشقم :))
چند کلمه ای رو میشه خوند فقط:|


پاسخ:
:)
دو خط آخر به خط پیخی نوشته شدن :)))
خوب انگار فقط من نیستم که با عنوان مشکل دارم!!
من که نتونستم خط استادتونو بخونم!!
منم یه پایه برای زبان خوانی می خوام
پاسخ:
بزن قدش :دی
عنوان بد چیزیه واقعا.منم خالی از خلاقیت،نتیجه ش همین میشه :)
منم نتونستم :))
مطمئنم پیدا میشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">