زندگی بهتر

با اینا تابستونو سر کنیم

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ
توسط دکتر میم  به این کار فرهنگی دعوت شدم.هم تشکر میکنم و هم بابت تاخیرم عذر میخوام.
این تابستون برای من نسبت به قبلیا خیلی فرق داشت.خیلی دیر شروع شد و خیلی زود هم داره تموم میشه.هر سال واسه تابستونم برنامه می ریختم ولی امسال نشد که بشه.اما خب به هرحال پیشنهادات بنده بدین شرح می باشد:

فیلم:
فهرست 250 فیلم برتر سایت IMDb رو بردارید و از اول لیست شروع کنید!
از میون فیلم های ایرانی هم پیشنهادم اینه که برید سینما و به سلیقه ی خودتون فیلم ببینید.البته دیدن تمام فیلم هایی که لیلا حاتمی بازی کرده هم پیشنهاد میشه!

کتاب:
من خودم یک ماهه که دارم کتاب دزیره رو میخونم و تموم نمیشه! ولی همیشه دوست داشتم کتاب های بورخس و چخوف رو به همون ترتیبی که نوشتن بخونم.

موسیقی:
پیشنهادم تمام آهنگ های سینا حجازی هست.اون وسطا هم سالار عقیلی و علیرضا قربانی و همایون شجریان می چسبه! قبل از خواب هم باخ و بتهوون و ویوالدی گوش بدین :)

درباره ی بازی و مستند پیشنهادی ندارم.ولی تا میتونید تفریح کنید.برید سفر.برید گردش.پاتونو بذارید تو آب چشمه.رو علفا دراز بکشید.آسمونو نگاه کنید.دنبال همدیگه بدویید.مسابقه بذارید.شیطنت کنید.با صدای بلند آواز بخونید.برید کوه،شب برید کف حیاط یا رو پشت بوم دراز بکشید ستاره ها رو ببینید.غذاهای جدید درست کنید.موهاتونو کوتاه کنید،رنگ کنید.یه کار خیلی سخت انجام بدید...


  • ۹۵/۰۵/۲۳
  • مریم

نظرات  (۳)

سینا حجازی خیلی حال خوب کنه :)
پاسخ:
بله همینطوره
مرسی از پیشنهاداتت :))

وای علیرضا قربانی و همایون شجریان ^_^
پاسخ:
نوش جان:))
مخصوصا همایون شجریان:)
سینا حجازی با همایون شجریان؟
پاسخ:
آره :))))
دوتاش خوبه آخه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">