زندگی بهتر

بیا بریم شاه چراغ عهدی ببندیم ...

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ
بد جوری افتادم رو دور فیلم دیدن.چند روزه روزی دو سه تا فیلم می بینم.رمان دزیره رو هم شروع کردم ولی فعلا کند پیش میره.دوس داشتم برم فیلم بارکد رو ببینم.دوستام که ماشالا هیچ کدوم پایه نیستن.امروز یهویی یادم به هم اتاقیای قبلیم افتاد .پیام دادم سارا گفت من میام ولی بعدش باید برم شاهچراغ یه نذر دارم باید ادا کنم.گفتم باشه بریم سینما بعدش منم همراهت میام شاهچراغ.من اینجوری نیستم که خودم مثلا بصورت خودجوش پاشم برم شاهچراغ .ولی اگه یکی بگه بیا بریم نه نمیگم.رفتیم سینما فیلم بارکد رو دیدیم. کلی سرگرم شدیم و خندیدیم .بعدم پیاده رفتیم تا شاهچراغ.اصلا حس زیارت نداشتم.رفتیم داخل یهو حس زیارت اومد.وقتی داشتم زیارت میکردم یهو یه چیزی به دلم افتاد.همینطوری یهویی یه عهدی با خدا بستم.اولش گفتم خدایا فلان چیزو بده به من من قول میدم بعد از اینکه اونو دادی فلان کار رو انجام بدم.دیدم دارم با خدا معامله میکنم. گفتم نه خدا من شروع میکنم فلان کار رو انجام میدم تو هم فلان چیزو بده.یه ذره بهتر شد.کلی کلنجار رفتم با خودم که مریم حالا میتونی تو؟نزنی زیرش؟ تو دلم غوغا بود.وقتی از کنار ضریح اومدم بیرون حالم بدجوری منقلب شده بود.ولی عهد بستم.عهد بستم و پای عهدمم میمونم.از خود خدا خواستم کمکم کنه عهد نشکنم.تا ببینیم خدا چه بخواد و چه بشه
  • ۹۵/۰۵/۰۸
  • مریم

نظرات  (۶)

خوش به حالت :)
زیارت قبول :)
اینقدر دلم میخواد برم شاهچراغ ! خیلی وقته نرفتم !:( ولی خب من خودمم همینطوری ام که به صورت خودجوش پا نمیشم برم!:-D
پاسخ:
ممنون،جای شما خالی:)
اگه انقد دلت میخواد خب این خودش یه جوششه،فردا برو،شهادتم هست،خوبه:)
دو تا شرط و شروطه سفت و سخت هم براش میذاشتی... :-))
پاسخ:
نه دیگه روم نشد:)
چه حس خوبی داره زیارت کردن،عهد بستن:)

پاسخ:
آره:)
خدا نصیب شما هم بکنه؛-)
شهریور پارسال شیراز بودم،شاهچراغ هم رفتم حس خوبی داشت:)
پاسخ:
:)
بارکد رو دوس داشتم :)

ایشالا همیشه دستت توی دست خدا باشه :)))
پاسخ:
ممنون:)
بعد مدت ها بالاخره رفتم شاهچراغ :)
پاسخ:
احسنت،من بهت تلنگر زدماااا،باید برام دعا کنی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">