زندگی بهتر

مستانه

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ
تا حالا مست شدین؟واقعا دارم می پرسم.
من تا حالا مست نشدم ولی فک کنم تا نزدیکیاش رفتم.بارها با گوش دادن و دیدن کنسرت ملاقات با دوزخیان همای شبه مست شدم.در حدی این آلبومشو دوستش دارم که تمام تنم عرق میکنه! سالهاست گرفتارشم.

+میخوام موهامو فر کنم.از این فر شش ماهه ها! ولی میترسم یه کم.موهام بسوزه،یا ناجور شه یا هر چی ...
کسی تجربه ای داره؟

  • ۹۵/۰۵/۰۸
  • مریم

نظرات  (۵)

برای مورد اول گاهی با بعضی موسیقی ها چنین حسی داشته ام
برای مورد دوم، تجربه اش را نداشته ام اما تا آنجایی که میدانم خانم ها پول میدهند تا فر را صاف کنند... 
پاسخ:
:)
من میخوام پول بدم صاف رو فر کنم.تنوع خیلی خوبیه
من انقددددددددددددددددددددددددددر از موی فر بدم میاد که حد نداره! موهام صافه و فرش نکردم تا حالا
دوستامم که فر کردن زنده ان :)))
بستگی به آرایشگر داره که زنده بمونی :دی
پاسخ:
من موهام در مواقعی صاف و در مواقعی موجدار میباشد
هوس موی فر کردم.خب پس زنده ن و مشکلی نداره.الهی شکر:)
آرایشگر که سراغ ندارم باید بگردم حالا ببینم کجا به کجاست:))
مست نشدم تا حالا :دی

از این فر ریزا اینقد بدم میاد:/
موی خودم نه صافه نه فر:| اصن یه جوره موج داره:/
دوس ندارم موهامو!:(
پاسخ:
موهاتو دوست داشته باش ولی خب تنوع ایجاد کن.نمیشه که آدم موهاشو دوست نداشته باشه:/
فر ریز منظورم نیس من،متوسط خوبه،حالا نمیدونم اسمش چیه:))

خصوصا بعد از حمام که باید شونه بشن رو اصلا دوس ندارم:(
پاسخ:
خب شونه نکن،بذار بعدا که خشک شد
من که فر نکردم. ولی خب خیلی زیاد دیدم که مشکلی نداشته :)

پاسخ:
امروز یکی گفت بعدش ریزش مو زیاد میشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">