زندگی بهتر

همکلاسی

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

چند روز پیش یکی از همکلاسیام بهم پیام داد و احوالپرسی کرد.گفت تابستونا چیکار میکنی؟منم خب گفتم اغلب  میخوابم و تفریح میرم و فیلم میبینم و کتاب میخونم.بعد حالا امروز پیام داده که تو چطور میتونی توی تابستون درس بخونی؟من هر کاری میکنم نمیشه،کتاب رو باز میکنم حالم بد میشه.

نگو این بنده خدا فک کرده من منظورم از کتاب خوندن کتاب درسیه:)))) رفته نشسته درس بخونه دیده نمی تونه:))))


  • ۹۵/۰۴/۲۵
  • مریم

نظرات  (۴)

طفلی چقد سعی کرده بخونه :دی
پاسخ:
آره طفلی:))
واقعا فکر کرده توی تابستون میشه درس خوند؟! :دی
پاسخ:
میخواد پیشرفت کنه،منم جلو پیشرفت بچه رو گرفتم:))
کار علمی میشه کرد ولی درس خوندن نه
من دبستان که بودم کتاب تاریخ سال بعدم رو می جویدم:)) الان نمیتونم تابستونا درس بخونم ولی:))
پاسخ:
جالبه،منم تمام سالهای مدرسه تابستونا کتاب ادبیات سال بعد رو می خوندم. ولی گذشت اون دوران.الان مگه میشه؟انقد سرگرمی هست که درس دیگه جایی نداره 
چرا مردم رو تحت فشار قرار می دی
ممنونم از نظرت
بهش پاسخ دادم
پاسخ:
بله پاسخ رو دیدم :)) مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">