زندگی بهتر

Over studying :D

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

اومدم اینجا یه ذره غر بزنم

احساس میکنم سرطان مغز گرفتم از بس درس خوندم این چند روز!!

وای واقعا دیگه نمیتونم،یه ذره هم گریه م گرفت که بدتر چشما و سرم درد گرفت.کپک زدم خب،اه

اصلا نه معدل میخوام نه استعداد درخشان نه عزت و آبرو:))))

الان یه ذره خل شدم،خنده و گریه قاطی شده:))

چه اصراری هم دارم پست بذارم تو این وضعیت:))



+خیلی بی ربط نوشت: من از این کفشه خیییلی خوشم اومده،کفش ایده آلمو پیدا کردم:))


  • ۹۵/۰۴/۱۲
  • مریم

نظرات  (۳)

حالا که خوشت میاد سعی کن پیداش کنی و بخریش
ممکنه چند سال دیگه یه همچین دلخوشی‌هایی نداشته باشی
پاسخ:
باوشه،پیدا کردنش آسونه

کفشه برند معروفی هم هست :)

درس خوندن که خیلی خوبه ... تلاش بیشتر همیشه راحتی بیشتر میاره

پاسخ:
آره ۳۶۱ کاراش خیلی خوبن،این کفشه قیمتش ۲۳۰ هست
درس خوندن که آره،کلا اعتراضی ندارم.ایام امتحاناته،اینم امتحان آخری،الان چند روز بود فقط داشتم درس میخوندم،دیگه امشب صبرم تموم شد.امروز از  ساعت ۶ عصر تا ۱۰ و نیم شب درس نخوندم.از برنامه م عقب افتادم:(
یکی رو میشناسم از این کفش داره:))
بخرش قشنگه:)
پاسخ:
هر کی هست خیلی خوش سلیقه ست:))
باوشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">