زندگی بهتر

نیمه شبانه

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

من اکثر اوقات توی اتاقم تنهام و چون اندکی از تنهایی میترسم و از اینکه یکی یهویی وارد اتاق بشه خوشم نمیاد و چون وقتی میخوابم پشتم به دره، در اتاق رو قفل میکنم.

امشب هم اتاقیم اومدش و خسته بود و میخواست بخوابه،منم بساطمو جمع کردم رفتم سالن مطالعه

الان اومدم تو اتاق و دراز کشیده بودم یهو این بنده خدا غلت زد.ینی سکته کردم بخدا،اصلا یادم نبود هستش.یه لحظه ضربان قلبم تند شد.

کاش انقدر ترسو نباشم.من فقط از تنها بودن توی تاریکی میترسم.از خود تاریکی نمیترسم.قبلا شدید تر بود،الان خیلی کم هست،ولی هنوز هست.گاهی هم فکر میکنم شاید طبیعی باشه.قرار نیست شوالیه باشم که!


این امتحان آخری خیلی سنگینه،آناتومی سر و گردن.فقط دوست دارم تموم شه برم خونمون.خیلی وقته مامان و بابامو ندیدم.بسه دیگه 

بساط من رو ببینید.البته فقط درس آناتومی این دنگ و فنگا رو داره.مجلس درسای دیگه رو خیلی شیک تر برگزار میکنم.

  • ۹۵/۰۴/۱۲
  • مریم

نظرات  (۶)

من در رو هم قفل کنم از ترس موجودات نامریی می میرم:))
تنهایی به داستان میشم همیشه :دی
پاسخ:
آره منم قبلا توی ذهنم خیالپردازی میکردم و میترسیدم:)) اما الان به ندرت پیش میاد
من از تنها بودن توی تاریکی میترسم..یعنی اگه کسی خونه نباشه باید برقا روشن باشن :دی

چه روتختی خوشرنگی؛ )
پاسخ:
خونه که کلا قضیه ش فرق داره،من تنها تو خونه میترسم چه تاریک چه روشن.ینی میدونی،یه صداهایی میشنوم،یه دفه خیالای ترسناک میزنه به سرم،دیوونم من:))
ممنون:)
یه مقاله ای میخوندم در مورد اجنه شیطانی، نوشته بود اجنه شیطانی گوشه های بالای اتاقهای تاریک رو دوست دارن. اون کنج بالای اتاقهای تاریک میچسبن و نگاه میکنن :-) مخصوصاً اتاقهایی که یکی توش تنهاست.
اسم مقاله: مردم آزاری در تاریکی :-))
مقاله کامش هم میخوای برات بنویسم؟ :-))
پاسخ:
واقعا که :))))
من اصلا کامنت رو نخوندم،فقط اول و آخرش:))))
یعنی اگه توی اینستا تگ کنم و مقاله و عکساشم توی تلگرام بفرستم، نمیخونی؟! :))))
پاسخ:
راستی گفته بودم میخوام از دنیای مجازی بیام بیرون؟:)))))
الان تاریک نیس دیگه،میخونم:))))
من از تنهایی توی یه جای تاریک میترسم.. اگه برقا روشن باشه اما نه.. من خیلی وقتا شده که تا ساعتای 12 اینا توی یه ساحتمون دو طبقه که توی دو طبقه ش کسی غیر خودم نبوده تنها بودم اما همه ی برقا روشن بوده :))) 
پاسخ:
پس خیلیا میترسن،طبیعیه عزیزان من،اصلا نگران نباشید:)))
مشکل فقط تاریکیه،خیال پردازی نمیکنی؟از سایه ی روی دیوار واسه خودت هیولا نمیسازی؟
هم میترسم هم خیال پردازی با جلوه های ویژه رو دارم:)))
مثلا میدونم صدای یخچاله ها ولی با خودم میگم دزده:| :|

پاسخ:
:)))
من اصلا ذهنم طرف دزد نمیره،من روی روح و جن و قاتل و این چیزا کار میکنم:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">