زندگی بهتر

بی برنامگی

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

بشدت دلم میخواد از تمام شبکه های اجتماعی (!) بیام بیرون.ولی هی واسه خودم دلیل می تراشم که نه نمیشه

تلگرام= وای آخه کانال توییتر خیلی باحاله...پس کانال اردیبهشت چی؟...گروه بچه های بخش رو که اصلا نمیتونم نباشم،از همه جا بی خبر میمونم

واتساپ= چجوری به بچه های کلاس اطلاع رسانی کنم پس؟  :/

اینستاگرام= ینی من دیگه پست های مرضیه و سبا رو نخونم؟ عکساشونو نبینم؟ :((


 +اگه واتساپ و تلگرام و اینستا نداشتم بیشتر کتاب میخوندم.بیشتر درس میخوندم.بیشتر از خوابگاه میرفتم بیرون و خرید میکردم . میرفتم هواخوری

+از بی جنبگی منه که فکر میکنم حتما باید اینا رو حذف کنم تا اسیرشون نباشم.یادمه وقتی واسه کنکور درس میخوندم واسه استفاده از اینترنت برنامه داشتم.فقط ظهر قبل از ناهار و آخر شب ها.



  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • مریم

نظرات  (۱۱)

من هم به شدت دلم میخواد حتی به دوستم گفتم کاش همشون فیلتر میشدن تا هیچکس نداشته باشه:دی
+هرچی برنامه داشته باشی هم لامصب نمیشه چک نکرد:|
پاسخ:
نه دیگه فیلتر نشن:/
فک کن من یه بار اومدم یه لحظه گوشیمو چک کنم ببینم ساعت چنده یهو سه ساعت طول کشید:)))
خوب الانم دوباره برنامه ریزی کنید
پاسخ:
یادش بخیر قبلنا،الان حتی به برنامه هامم وفا نمیکنم:|||
بازم ساعت گذاشتن واسه استفاده، بهتر از یهو قطع کردنشه
پاسخ:
آره بنظر خودمم بهتره جو گیر نشم :دی
من خداروشکر واتساپ رو که حذف کردم..تلگرام هم خیلی کم میرم. ولی امان از اینستاگرام :|
یکی باید ما رو ترک بده :دی
پاسخ:
وای چه شجاعتی 
بیا دست منم بگیر،اشکال نداره اینستا نووووش جووونت:))
من هم همین مشکل رو دارم
نمیتونم علم آموزی کنم :/
پاسخ:
پس من اگه به نتیجه ای رسیدم بهت میگم:))
یادش به خیر
یه زمانی همه چی داشتم
یه وقتی که ملت تویتر و فیس بوک نداشتن من داشتم اینا رو...
الان تنها عضو خونه و خونواده ام که از این چیزا ندارم و درگیرش نیستم :)))
اسم بعضیاشونو حتی بلد نیستم تلفظ کنم :دی

پاسخ:
رمز موفقیت شما چی بوده ای بانوی با اراده؟
رمز موفقیتم آدمایی بودن که یه زمانی بهشون می‌گفتم فرند و فالور و کانتکت و بعدش فهمیدم بود و نبودشون همچین توفیری نداره
پاسخ:
خب آره قبول دارم
اما ارتباط با خیلی از دوستانم هم از همین طریقه

نمیشه ...

به نظر من نباید خداحافظی کرد چون جدا نشدنی هستند .

دیگه عصر ارتباطاته .. میشه هم تلگرام چک کرد و هم درس خواند و هم کتاب و هم وبلاگ نوشت

پاسخ:
منم نمی تونم خداحافظی کنم.
همش به حس و حال روحی من برمیگرده که گاهی انقدر کلافه هستم که فکر میکنم با وقت تلف کردن توی دنیای مجازی حالم خوب میشه :(
من الان 6 ماهه واتساپ ندارم:)
پاسخ:
احسنت:))
ویژگی های جدید واتساپو دیدی؟ویدیو کال هم داره جدیدا :دییی
  • نیمه سیب سقراطی
  • واقعیت همینه که گفتی ... دست و پامون رو بستن ... بدجوری !
    پاسخ:
    آررره...
    من نمیدونم اونموقعا که اینا رو نداشتم چجوری زندگی میکردم واقعا!!!
    ویژگی جدیدش وسوسه ام نکرد:))
    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">