زندگی بهتر

اتوبوس

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

امروز،توی اتوبوس دختری کنارم نشسته بود که داشت با هدفون آهنگ گوش میداد اما صدای آهنگش رو من هم می شنیدم.از صدای تیف تیف و دوبس دوبس مداوم آهنگ خوشم نمیومد.بهش گفتم ببخشید،فک میکنم صدای آهنگتون خیلی زیاده،چون بیرون هم میاد! گفت واقعا؟اشکالی نداره!خندید. گفتم آخه من اذیت میشم.گفت اشکالی نداره،الان دیگه میرسیم.دوباره خندید.

بعد که رسیدیم پایانه،پاهامو حایل کردم طوری که نتونه رد شه و بره بیرون.گفت ببخشید میشه من رد شم؟عجله دارم.با همون لحن خودش گفتم اشکالی نداره،الان پیاده میشیم و مثل خودش خندیدم.

بعد صبر کردم وقتی اتوبوس خالی شد پاهامو برداشتم و پیاده شدیم.

میدونم کارم درست نبود.بعدش هم فکر کردم که از چی یا از کی خشمگین بودم که سر این دختر خالیش کردم؟گرچه رفتار اونم فرهنگی نبود اما خب...


+ببخشید که نبودم



  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • مریم

نظرات  (۹)

:-)))
خیلیم خوب بود :-))
پاسخ:
:)))
ولی رفتارم  تلافی جویانه بود
حقش بود! :)))
پاسخ:
آره خب:))
اتفاقا بنظر من خیلی کار خوبی کردی..
پاسخ:
خوشم میاد همه پایه هستنااا:))
  • مهدی رنجبر
  • خیلی هم منطقی بود بنظرم
    من یکی از چیزایی که خیلی حساسم بهش همینه. کاشکی برا منم مشابهش رخ میداد حال طرفو میگرفتم :/
    پاسخ:
    مشابهش که رخ میده،آدم بی فرهنگ زیاده
    چه قالب جمع و جوری!
    رفتار بد دیگران را اگه با خوبی جواب بدی پر رو تر میشن ، پس بهتره که عین خودشون رفتار کنی.
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره;-) 
    من زیاد اهل این جور رفتارا نیستم.امروز هم همون خشمی که تو وجودم بود یک آن باعث شد اینجوری رفتار کنم
    راضی ام ازت!
    پاسخ:
    :))))
    فدای شما
  • داداش مهدی
  • دل منم خنک شد! :| ولی نباید می‌شد...
    پاسخ:
    دقیقا !!!
    کار اشتباهی بود ولی حقش بود :|
    پاسخ:
    کاش درس عبرت شده باشه براش:)))
    چی بگم آخه...
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">