زندگی بهتر

پست موقت

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

دوستان همانطور که شاهد هستید در بخش نظرات وبلاگ،پاسخ من به نظرات به رنگ آبی بسیار کمرنگ و ملو دیده میشه 

اگر کسی بلد هست که چگونه باید قالب رو ادیت کنم و این رنگ رو عوض کنم یا علی بگه و دست یاری به سمت من دراز کنه:دی

با تشکر 




+با تشکر از همه ی دوستان خوبم بخصوص آقای مهدی رنجبر که خیلی خوب منو راهنمایی کردن :)

جواب کامنت ها از آبی ملو به آبی سنگین تغییر رنگ دادن :دی

+درسته پست موقت بود ولی دوست دارم بذارم بمونه:)

  • ۹۵/۰۱/۳۱
  • مریم

نظرات  (۶)

من شرمندم واقعا :)

پاسخ:
نه بابا خیلی ممنون:)
من بلد نیسدم :|
پاسخ:
مرسی:)
یکی از دوستان راهنمایی کردن:)
شرمنده من بلد نیستم...
پاسخ:
مرسی :)
دشمنتون شرمنده:)
  • ماهی سیاه کوچولو
  • خب از همین عرفان که قالب رو از وبلاگش انتخاب کردین، بپرسین. من هم بلد نیستم. اما ایشون حتما جوابتونو میدن :)
    پاسخ:
    مرسی
    انجام شد:)
    طراح همین قالب می تونن کمکتون کنن که چرا از خودشون نمی پرسید ?
    پاسخ:
    دیگه یکی از دوستان کمک کردن.مرسی:)
    خوب بردار این آگهیو
    منو گمراه کردی!
    من خودم تغییر دهنده  قالب حرفه ای ام 
    :/
    پاسخ:
    نهههه،بابد بمونه
    باریکلا به شما:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">