زندگی بهتر

بی ادبانه

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

متاسفانه آبجی کوچیکه یه عادت خیلی بد داره اونم اینه که گاهی پاهاشو بی وقفه و تند تند تکون میده.همین عادتی که خیلی ها دارند و خود من هم قبلا دچارش بودم

امروز بهش میگم تو " سندرم پای بی قرار " داری! 

برگشته بهم میگه اگه من سندرم پای بی قرار دارم تو سندرم کِرم بی قرار داری :))))

راس میگه،کرم های درون من همیشه در حال لولیدن هستن:))))

  • ۹۵/۰۱/۱۰
  • مریم

نظرات  (۴)

ایول دمش گرم با این جواب :)))
پاسخ:
زبونش که زبون نیس،اتوبانه:))
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • آبجی کوچیکا عشقن حتی با تیکه پرونی :)
    منکه ندارم ولی شما که داری قدرشو بدون
    پاسخ:
    قدرشو میدونم:)
    مرسی
    این سندرم پای بی قرار تازگیا خیلی شایع شده...
    پاسخ:
    درمانشم تا الان نیشگون گرفتن از پای بی قرار شده و چشم غره رفتن به صاحب پا بوده:))))
    من تا قبل از کنکور وقتی استرس داشتم پامو تکون میدادم الان خیلی کمتر شده
    پاسخ:
    سعی کن هیجاناتت رو تخلیه کنی.مثلا برو شهر بازی،بازی کن جیغ بزن
    ورزش هم خیلی عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">