زندگی بهتر

واکنش من: لبخند

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مهمون داریم،عمه و شوهر عمه م

من و خواهر کوچیکه بعد از شام ظرفا رو شستیم و اومدیم تو اتاقمون،دیگه بیرون نرفتیم.من با گوشیم دارم فیلم inglorious bastards رو می بینم و فاطمه با لپتاب من داره فیلم brothers رو می بینه

الان مامان و بابام هر کدوم جداگونه اومدن میگن که خیلی عصبانی هستن که نرفتیم بیرون و کار خیلی بدی کردیم و... 

بابام که تهدید هم کرده که حسابمونو میرسه

آقا ما باید کیو ببینیم؟نه به موضوع حرفاشون علاقه داریم نه صدای بلندشون! تلویزیون نگاه نمی کنیم و از صدای بلند تلویزیون هم متنفریم! هیچ حرف مشترکی هم با عمه و شوهرش نداریم! شکنجه ست مگه؟



  • ۹۵/۰۱/۰۳
  • مریم

نظرات  (۲)

خیلی زور داره این دیگه...
پاسخ:
آره!!!
حسابمونو هم نرسیدن،همه جا امن و امانه :)))
چه فیلم محشریه! منم پای اون باشم مهمون یادم میره.
پاسخ:
دقیقا:))
درود بر شما! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">