زندگی بهتر

نع!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

- مریم خانم،مریم گلی،میدونی که من چقد تو رو دوست دارم

من:خیلی ممنون زن دایی:)

- تو هم انقدری که من دوستت دارم و دلم برات تنگ میشه،دلت واسه من تنگ میشه؟

من رو به زن دایی: :||||

رو به مامان: من چی بگم؟؟:~

مامان رو به زن دایی: مریم همیشه به یادتونه



+ در جواب محبت قلمبه سلمبه چی باید گفت؟

نه،من دلم براش تنگ نمیشه،اصلنم دوسش ندارم،تازه بعضی وقتا ازش بدم هم میاد! 

  • ۹۵/۰۱/۰۳
  • مریم

نظرات  (۳)

هی همون خیلی ممنون رو ریپید ! :|
پاسخ:
زن دایی بدجوری منتظر جواب من بود!  یه سکوت هم شد اون وسط،بعد مامانم گفت به یادتونه!
من لال میشم اینجور موقع ها
محبت های خرکی بهش میگن:/
و در جواب فقط باید بهشون زل زد،کاری نمیشه کرد:))
پاسخ:
خرکی کمه براش:))
من انقد آدم ضایعی هستم که نگو،فک کن جلوی طرف برگشتم به مامانم میگم من چی بگم؟:))
  • چشم به راهم ...
  • بنده همیشه یک لبخندی تحویل طرف میدهم و عرضه میدارم: مخلصیم! چاکریم! لطف دارید و این چیزا

    باید پیچاند :|
    پاسخ:
    باید پیچاندن رو یاد گرفت:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">